Sa ovogodišnjim evropskim kvalifikacijama u fudbalu počinje novo partnerstvo između kompanije Lidl i organizacije UEFA (Union of European Football Associations). Ova saradnja čini Lidl globalnim partnerom Evropskih kvalifikacija 2023. i 2024. i završnog turnira UEFA EURO 2024. godine.

Od 14. juna do 14. jula 2024. godine, najbolje fudbalske reprezentacije Evrope boraviće u deset različitih gradova Nemačke kako bi se takmičile za titulu prvaka Evrope. Koje će se tačno zemlje boriti u 51 utakmici završnog turnira, odlučiće Evropske kvalifikacije u fudbalu koje će se održati u periodu od marta 2023. do marta 2024. godine.

Kompanija Lidl, koja je jedan od vodećih trgovaca hranom u Evropi, biće deo Evropskih kvalifikacija, kao i UEFA EURO 2024 u ulozi Zvaničnog Partnera (Official Partner). Ovo partnerstvo se savršeno uklapa: Lidl je danas u svetu zastupljen sa više od 12.000 prodavnica u 31 zemlji, od kojih je 30 u Evropi. Baš kao što fudbal svakodnevno inspiriše milione ljudi, Lidl je milionima potrošača širom Evrope pouzdan partner u kupovini svakoga dana.

“Zadovoljstvo nam je što smo deo događaja koji fascinira ne samo naše potrošače, već i naše zaposlene. Kao što su Lidl proizvodi dostupni svima, mi želimo da doprinesemo da UEFA EURO 2024 bude iskustvo za sve – na primer, kroz naše Lidl fan zone u gradovima domaćina. Brojne Lidl zemlje će navijati i pratiti ovo prvenstvo, a činjenica da će se završni turnir održati u zemlji u kojoj je započela istorija Lidla, Nemačkoj – čini ga zaista posebnim”, izjavio je Dragan Čigoja, generalni direktor Lidl Srbija.

Istovremeno, ovim partnerstvom Lidl želi da istakne koliko su sveže namirnice, kao i sport i kretanje važni za zdrav i aktivan način života. Na kraju krajeva, način na koji se hranimo i koliko se krećemo ima ogroman uticaj kako na naše zdravlje, tako i na životnu sredinu. U skladu sa „planetarnom dijetom“, Lidl neprestano razvija svoj asortiman kako bi potrošačima olakšao donošenje odgovornijih odluka prilikom kupovine zdravijih i održivo proizvedenih proizvoda. U tom smislu idemo i korak dalje, pa smo se obavezali na smanjenje dečijeg marketinga za određeni tip hrane koja za njih nije preporučljiva po sastavu.

Direktor marketinga UEFA, Gaj Loren Epštajn (Guy-Laurent Epstein), izjavio je: „UEFA sa ponosom želi dobrodošlicu Lidlu kao partneru programa Evropskih kvalifikacija i UEFA EURO 2024. Lidlovo prisustvo širom kontinenta, u velikoj meri će doprineti promociji ovog nezaboravnog takmičenja. Naročito se radujemo tome što ćemo promovisati naše zajedničke vrednosti kao što su zdravlje i izbalansiran način života”.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.