Pomerajući granice u dermatologiji, brend La Roche-Posay  organizovao je globalni DermLive događaj koji okuplja svetske stručnjake i eksperte sa ciljem da prošire ključne poruke i rešenja za niz kožnih oboljenja, koja utiču i na psihičko zdravlje, dok kampanjom #SKINISMORETHANSKIN inspirišu javnost i pozivaju sve koji pate od problema s kožom da se oslobode pritiska i pomognu drugima deleći lično iskustvo

FOTOPROTEKCIJA – UVMUNE REVOLUCIJA

  • Više od 30 godina naprednih kliničkih istraživanja na polju zaštite od sunca i netolerantnosti kože na sunce doprineli su razvoju nove generacije UV filtera koji su osnov linije Anthelios, nenadmašne zaštite širokog spektra za osetljivu kožu.
  • Najnovije tehnologije i sastojci, kao što je Mexoryl XL, obezbeđuju najvišu zaštitu od UVA i UVB zraka, infracrvenog zračenja i zagađenja, faktora koji doprinose fotostarenju i izazivaju rak kože.

SPOJ NAUKE I DERMATOLOGIJE

  • Ulažući u znanje, kroz saradnju sa vrhunskim dermatolozima, brend je sproveo je više od 700 kliničkih ispitivanja na preko 200,000 pacijenta uzrasta od 0 do 104 godina, sa osetljivom kožom i problemima poput atopijskog dermatitisa, akni i alergija
  • Ispitivanja su pokazala da 50 odsto pacijenata sa aknama se samoizoluje, dok 46 odsto njih ima predispozicije da razvije depresiju[1]
  • 350 000 školskih dana se propusti zbog kožnih oboljenja kao što su akne, a kao pomoć i prvi korak ka rešavanju nepravilnosti na koži, brend preporučuje Effaclar liniju namenjenu za masnu kožu sklonu aknama[2]
  • 79 odsto pacijenata sa ekcemom, tokom akutne faze, prijavljuje česti izostanak s posla[3]
  • 50 odsto pacijenata koji pate od atopijskog dermatitisa oseća se stigmatizovano od strane društva[4] zbog čega je La Roche-Posay na temelju najnovijih naučnih otkrića o mikrobiomu, razvio Lipikar Baume AP+M, koji uspostavlja ravnotežu mikrobioma i obnavlja barijeru kože, a namenjen je veoma suvoj koži sklonoj ekcemima ili alergijama
  • Ožiljci su takođe pojava na koži čiji je oporovak dugotrajan i kompleksan proces. Bilo da su mala ili velika oštećenja, na tom putu saveznik je Cicaplast Baume B5 umirujući balzam na bazi aktivnih sastojaka: madecassoside-a koji dokazano pomaže pri obnovi epitela, umiruje kožu i smanjuje osećaj boli za oko 90 odsto.

BORBA UZ NEGU ZA BOLJI ŽIVOT KOŽE

  • [5]
  • odsto korisnika proizvoda smatra da im se koža poboljšala nakon određenog perioda
  • odsto pacijenata procenjuje da je intenzivna nega podjednako važna kao tretmani

VIŠE O BRENDU LA ROCHE-POSAY

Brend La Roche-Posay preporučuje 90 000 dermatologa širom sveta[6], a njegova misija je da pruži dermatološka rešenja za negu kože koja menja živote. La Roche-Posay osnovao je lekar 1975. godine, a danas je prisutan u više od 60 zemalja. Nudi jedinstven asortiman proizvoda za dnevnu negu kože koji je razvijen za sve tipove kože u svrhu nadopunjavanja tretmana pacijenata te promicanja dobrih praksi nege koje su prilagođene svakom problemu kože. Zahvaljujući njenim antioksidativnim i umirujućim sastojcima, brend razvija formule sa ekskluzivnom vodom bogatom selenijem koja se takođe upotrebljava u termalnom centru brenda, prvom dermatološkom centru u Evropi. Proizvodi se razvijaju u skladu sa strogom izjavom o formuli sa minimalnim brojem sastojaka te se mešaju u optimalnim koncentracijama. Takođe, proizvodi su skloni strogim kliničkim testiranjima da bi se utvrdilo koliko su efikasni i sigurni za upotrebu, čak i na osetljivoj koži. La Roche-Posay je 2020. godine otišao korak dalje u svojoj predanosti da zaštitu planete. Osim predstavljanja prvih ekološki prihvatljivih tuba sa proizvodima za zaštitu od sunca koje su delimično izrađene od kartona, brend je najavio dugoročan plan za smanjenje upotrebe nereciklirane plastike za 70 odsto do 2025. Od 2019. godine cilj je ujedno i posvećenost poboljšanju života dece koja boluju od karcinoma i njihovih porodica kroz fondacije. Za dodatne informacije o brendu La Roche-Posay posetite web-stranicu www.laroche- posay.com i zapratite njihove zvanične profile na Instagram i Facebook stranici.


              [1] Istraživanje dermokozmetičkog tržišta koje su sproveli IQVIA i drugi partneri (Ipsos, TNS) između septembra 2017. i avgusta 2018. među dermatolozima u 62 zemlje

              [2] Dreno B, Bordet C, Seite S, Taieb C. ‘Registre Acne’ Dermatologists. Recidivne akne: uticaj na kvalitet života i produktivnost

              [3] Chang YS, Chiang BL. Mehanizam strmih poremećaja kod dece sa atopijskim dermatitisom i uloga cirkadijskog ritma i melatonina. Objavljeno 29. Marta, 2016.

              [4] Carvalho D, Aguiar P, Mendes-Bastos P, Palma-Carlos A, Freitas J, Ferrinho P. Kvalitet života i karakterizacija pacijenata sa atopijskim dermatitisom u Portugalu

              [5] Charles C, Sultan S, Bungener C, et at. Uticaj kožnih toksida povezanih sa ciljanim terapijama na kvalitet života. Rezultati  istraživačke studije.

[6] Izvor: anketa o dermokozmetičkom tržištu koju su proveli IQVIA i drugi partneri (Ipsos, TNS) u razdoblju od septembra 2017. do avgusta 2018. među dermatolozima u 62 zemlje

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.