Kompanija koja je vlasnik piva Corona suočava se sa svojim najgorim kvartalom u poslednjih 10 godina, a to je posledica izbijanja koronavirusa.

U poslednja dva meseca otkako se koronavirus proširio širom Kine, kompanija je pretrpela gubitak od 132 miliona funti, u vreme kada su očekivali snažan skok u prodaji zbog lunarne nove godine.

Gubici su prisilili vlasnike kompanije da smanje bonus izvršnog direktora, a oni veruju da je razlog za pad to što manji broj ljudi izlazi iz kuće, ljudi se manje viđaju i druže, a ne to što virus i pivo imaju isto ime.

Generalni direktor Karlos Brito rekao je za CNBC da se tržište Corona piva zasniva na razvijenom noćnom životu.

„Pripremamo se za skok kada se stvari vrate u normalu i ljudi se vrate izlascima u grad. Naš učinak u 2019. godini bio je ispod očekivanja i ova situacija se samo nadovezala na naše prethodno nezadovoljstvo“, rekao je Brito.

Predstavnici Svetske zdravstvene organizacije tvrde da je koronavirus dostigao „ključnu tačku“ i da bi broj obolelih trebalo da ide silaznom putanjom u Kini, koja je i najvažnije tržište za Corona pivo.

Prema trenutnim podacima, više od 82.000 ljudi je zaraženo koronavirusom, a život je izgubilo više od 2.800 ljudi.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.