Prvo polufinale nacionalnog izbora predstavnika za Pesmu Evrovizije održalo se sinoć, mnogo uzbudljivih momenata obeležilo je veče, a jedan baš takav momenat bio je Konstraktino predstavljanje novog singla pod nazivom „Evo, obećavam!“. Umetnica je cele godine bila zdrava i vredno je radila na numeri koja i ovoga puta pokreće neke veoma značajne životne teme – govori o nekim od najprisutnijih psihičkih stanja današnjice, a to su anksioznost i depresija. Pesmu, koja je prvi singl od numere „In corpore sano“ kojom je osvojila srca internacionalne publike i 5. mesto na prestižnom takmičenju, objavljuje pod distribucijom Virgin Music Label & Artist Services koji je deo velike Universal Music porodice.

Singl prati uzbudljiv muzički video koji na kreativan i promišljen način prikazuje teme o kojima govori lirika. Kako je pesma pisana u formi triptiha, tako je i sam spot snimljen kao omnibus tri priče – „Depresivna sam.“, „Anksiozan sam.“ i „Obećaj mi.“. Prvi deo režirao je talentovani mladi beogradski reditelj Nikola Stojanović poznat po kratkometražnim filmovima „Mi smo videli leto“ i „Šerbet“, za drugi bila je zadužena iskusna hrvatska rediteljka italijanskog porekla Marcella Zanki čiji stil kombinuje jake vizuale i umetnički pristup sa psihologijom, dok je treći režirala Isidora Bulatović koja je do sada uglavnom stvarala kao producent i asistentkinja režije, međutim radom na ovom spotu pokazala je svoju neverovatnu kreativnost, znanje i samostalnost. Muzički video je u samo nekoliko sati od svoje premijere izazvao pravo oduševljenje i lavinu pozitivnih reakcija, a to je bilo i očekivano jer je doneo svežinu i lepotu koja je svojstvena samo Konstrakti.

Izdanje „Evo, obećavam!“ je u Srbiji dostupno na svim streaming servisima: https://konstrakta.lnk.to/EvoObecavam

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.