Nestlé Adriatic S d.o.o. dobitnik je Nacionalne nagrade za društveno-odgovorno poslovanje „Đorđe Vajfert“ u kategoriji velikih privrednih društava, koju Privredna komora Srbije tradicionalno dodeljuje već 14 godina.

Na svečanosti održanoj u Privrednoj komori Srbije, kompanija je dobila priznanje za rezultate koje je u proteklih godinu i po dana postigla u oblasti zaštite životne sredine, u okviru kampanje „Nestlé čuva prirodu“. Jedno od najznačajnijih dostignuća je to što je fabrika u Surčinu 2019. godine postala prva u Srbiji koja je postigla „Zero Waste to Landfill“ cilj, što znači da ni gram otpada iz fabrike ne završava na deponijama, već se reciklira ili koristi u druge svrhe. Zaposleni u kompaniji su sproveli i dve akcije čišćenja, kada je sakupljeno čak 300 kilograma smeća. Kroz edukativnu digitalnu kampanju, Nestlé je podstakao i mlade ljude na aktivni angažman u cilju razvijanja ekološki prihvatljivih navika. U kampanji su učestvovale domaće poznate ličnosti i influenseri, koji su pozivali svoje pratioce da dele primere jednostavnih ekoloških praksi iz svakodnevice, koristeći hešteg #nestlecuvaprirodu.

„Kao globalni lider i jedan od pionira društveno-odgovornog poslovanja, Nestlé smatra pokretanje udruženog delovanja u oblasti zaštite životne sredine svojom obavezom i radi na formiranju ekološke svesti kod mlađih generacija. Veoma smo ponosni što su predstavnici Privredne komore Srbije, Ministarstva privrede, Ministarstva zaštite životne sredine, Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja i drugi članovi žirija prepoznali važnost naše kampanje, čime nas ujedno podstiču da nastavimo da investiramo u održivu budućnost prirode i cele zajednice“, istakla je Milica Milanović, menadžer korporativnih poslova u kompaniji Nestlé za region južnog Adrijatika.  

Nestlé i ove godine nastavlja sa dobrom praksom, te je za svoje zaposlene pokrenuo internu digitalnu aktivaciju #nestlecuvaprirodu, koja za cilj ima edukaciju o značaju zaštite životne sredine u okviru koje svako na ličnom primeru pokazuje kako doprinosi njenom očuvanju.

Investiranjem u tehnologije i saradnjom sa vlastima, lokalnim zajednicama, proizvođačima i potrošačima, Nestlé aktivno radi i na održivosti korišćenja vode i njenom očuvanju. Ponos Nestlé fabrike je lokalno najveća investicija od 1,2 miliona evra – postrojenje za preradu otpadnih voda, kroz koje je samo u 2020. godini prečišćeno 24.000 kubnih metara vode.  

Do 2050. godine Nestlé planira da postigne nultu emisiju gasova staklene bašte, čime je preuzet najambiciozniji cilj Pariskog sporazuma – zadržavanje rasta globalne prosečne temperature ispod 1,5 stepeni Celzijusa. Kompanija se takođe obavezala na to da će do 2025. sva pakovanja njenih proizvoda biti napravljena od 100 odsto materijala pogodnih za reciklažu, te da će dodatno raditi na sveukupnom smanjenju zagađenja, zaštiti vodenih ekosistema, planina, šuma i drugih prirodnih dobara.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.