Kompanija MEGGLE Srbija povećanjem otkupne cena mleka jača partnerstvo sa kooperantima

    0
    Foto: Meggle

    Zbog  ubrzanog rasta cena ulaznih troškova i energenata, kako u Evropi, tako i u Srbiji, MEGGLE Srbija je od početka godine kontinuirano podizala otkupne cene mleka, kako bi doprinela da njeni kooperanti lakše prevaziđu ovaj krizni period. Nakon povećanja u avgustu, otkupna cena mleka biće veća za oko 30 odsto u odnosu na januar ove godine.

    „Kompanija MEGGLE posluje u Srbiji 11 godina, tokom kojih je prepoznata kao pouzdan partner, odgovoran poslodavac i što je najvažnije proizvođač mlečnih proizvoda visokog kvaliteta. Kao  društveno odgovorna kompanija želimo da doprinesemo razvoju zajednice u kojoj poslujemo, čiji deo su i naši poslovni partneri i kooperanti. MEGGLE Srbija je oduvek podržavala svoje kooperante i nastaviće da daje svoj doprinos kako bi se proizvodnja i prerada mleka održala na ovim prostorima. Od početka godine, za povećanje otkupne cene mleka izdvojeno je 4 miliona evra više nego u istom periodu prethodne godine, dok je 700 hiljada evra investirano u sirovinsku bazu. Nastavljamo da radimo na unapređenju poslovanja, procesu optimizacije, kroz inovacije i uvođenje novog poslovnog modela u sektoru prodaje s ciljem povećanja efikasnosti rada“, izjavio je Marjan Vučak, direktor za region Jugoistočne Evrope i predsednik Uprave MEGGLE Srbija.

    MEGGLE Srbija je jedan od vodećih prerađivača mleka, čiji su proizvodi postali omiljeni brend potrošača u Srbiji. U svom asortimanu ima više od 100 različitih proizvoda koji se odlikuju visokim kvalitetom i inovativnošću. Kompanija svoje proizvode, osim, na srpskom, plasira i na druga tržišta u regionu i u drugim zemljama Evrope.

    Sledeći svoju poslovnu filozofiju, koja podrazumeva timski rad, optimizam, upornost, istrajnost i ciljeve kojima kompanija teži, MEGGLE nastavlja da zajedno sa svojim kooperantima i poslovnim partnerima unapređuje kvalitet postojećih i stvara nove proizvode, kako bi odgovorila na želje i potrebe svojih vernih potrošača.