Kompanija dm nastavlja sa osvajanjem evropskog tržišta otvaranjem svojih prvih drogerija u Poljskoj

    0

    Najveći drogerijski lanac u Evropi dm drogerie markt, koji posluje u 13 evropskih zemalja, posle stvaranja pogodnih uslova priprema se za osvajanje tržišta Poljske. Sedište kompanije biće u Vroclavu, a uskoro se očekuje i otvaranje prvih prodavnica.

    „Proteklih godina naše koleginice i kolege iz Austrije uspešno su realizovale širenje lanca u više od deset evropskih zemalja. U skladu s tim, nastavljamo i u Poljskoj. Pažljivo smo ispitali tržište i uvereni smo da ćemo i u ovoj zemlji svojim asortimanom i uslugama nadahnuti kupce“, izjavio je Kristof Verner, predsedavajući Uprave dm-a u Nemačkoj.

    Za postavljanje i otvaranje dm prodavnica u Poljskoj biće odgovoran Markus Trojanski, direktor resora ekspanzije i dm prodavnica u Istočnoj Nemačkoj. Kako Trojanski ističe, u toku je odabir zaposlenih koji će raditi u prvim drogerijama u Poljskoj, u kojoj vlada veliko interesovanje za rad u novom prodajnom lancu.

    „Veliki broj naših koleginica i kolega u Češkoj i Nemačkoj, koji govore poljski i nemački jezik, zainteresovan je za rad u poljskim dm prodavnicama“, dodao je Trojanski.

    O kompaniji dm:

    Kompanija dm drogerie markt ima više od 62.500 zaposlenih u preko 3.700 prodavnica širom Evrope. Drogerijski lanac trenutno posluje u 14 evropskih zemalja, uključujući Poljsku, a u 2019/2020. poslovnoj godini ostvario je promet od 11,5 milijardi evra. Oko 41.000 zaposlenih u Nemačkoj je u istom periodu ostvarila promet od 8,5 milijardi evra.

    Kompanija dm prepoznata je kao prioritetan lanac snabdevanja zbog značaja proizvoda koje ima u svom asortimanu, u prvom redu prehrambenih namirnica, organske hrane i proizvoda namenjenih građanima sa specifičnim dijetetskim potrebama. Kada je o Srbiji reč,  dm se ubraja u najveće ponuđače organske hrane, sa preko 300 proizvoda organskog porekla privatne robne marke dmBio. Pored toga, dm nudi brojne druge proizvode koji su ključni za ispunjenje različitih potreba građana, poput segmenta prehrane, asortimana za negu i ishranu beba, kao i proizvoda za održavanje lične higijene i čišćenje doma, segmenta nege i dekorativne kozmetike.

    Kupci u dm-u, u svim segmentima asortimana, osim svetskih poznatih brendova mogu da pronađu veliki broj dm marki, kao što su Balea ili alverde, najprodavanija sertifikovana prirodna kozmetika. Uz to, kupci u dm drogerijama visoko vrednuju stručnost i profesionalizam zaposlenih, dok kompanija kontinuirano unapređuje radne procese. Širom Evrope drogerijski lanac neguje odgovorno poslovanje zasnovano na principima održivog razvoja.