Kompanija Carnex se prva odazvala inicijativi „Spasimo hranu“

    0

    Na panelu posvećenom predstavljanju rezultata kampanje “Spasimo hranu, spasimo humanost” u okviru konferencije CSR forum,  učestvovali su predstavnici kompanija koje su se odazvale ovoj inicijativi, podržale kampanju  i svojim angažovanjem dale veliki doprinos. Carnex, članica MK Group, prva je kompanija koja je donirala svoje proizvode u okviru inicijative ,“Spasimo hranu“ i tokom Nacionalnog dana davanja, koji je ove godine bio posvećen prikupljanju hrane za najugroženije, Carnex je donirao  2.800 pakovanja humusa.

    Naša je moralna obaveza da budemo svesni problema, siromaštva i gladi, a cilj svima nama, posebno kompanijama koje to i mogu, treba da bude da pomognemo da se sačuva hrana, da dođe do svih  kojima je neophodno. To nije samo čin odgovornosti, nego i čin ljudskosti koji će svima pomoći da živimo bolje“, istakla je Olivera Papestijević u panelu direktorka marketinga kompanije Carnex.

    Za Carnex, kao jednog od lidera u industriji hrane, borba protiv gladi je prirodno opredeljenje. „Pomoć zajednici i podrška aktivnostima protiv rasipanja hrane deo su naše misije i nastojimo da, koliko god možemo, omogućimo bar jedan siguran obrok za što više ljudi, naglasila je Olivera Papestijević.

    Carnex je u partneristvu sa Bankom hrane do sada, u protekle 4 godine, donirao više od 70 tona svojih proizvoda za oko 250 udruženja i institucija širom Srbije, čime je obezbeđen makar jedan obrok za oko 420.000 ljudi. Ovakav način doniranja sigurno će se i dalje nastaviti i proširiti.

    Osim toga, kompanija tradicionalno donira lokalnim udruženjima i ustanovama u Vrbasu i okolini, i  podržava mnoge sportske i kulturne aktivnosti mladih, pomaže  socijalne institucije za starije i domove za ometene u razvoju.

    U kampanji „Spasimo hranu“, koju su organizovali Srpski filantropski forum i Koalicija za dobročinstvo, predvođeni  Fondacijom Ana i Vlade Divac, uz podršku USAID, učestvovale su i ostale  članice MK Grupe: kompanija Flora donirala je više od  dve hiljade konzervi proizvoda (krastavca, cvekle, boranije i kukuruza); Sunoko je donirao tonu šećera, a Agrounija se priključila akciji sa 1,5 tonom jabuka i 300 litara sokova.

    POSTAVI KOMENTAR

    Unesite komentar
    Unesite ime