
Živeći u vremenu sveopšte globalizacije, već odavno svedočimo činjenici da su svetski brendovi osvojili gotovo svaki kutak planete. Ipak, zasićeni uniformnošću masovne proizvodnje, potrošači danas sve više tragaju za autentičnim proizvodima, iskrenim emocijama i jasnim poreklom. Ono što je lično i jedinstveno sve više dobija na značaju, a nekadašnje tržišne niše postaju fokus interesovanja. Baš u jednom takvom, vrlo retkom i traženom segmentu, Srbija pokazuje da ima šta da ponudi daleko van svojih granica. Iz naše zemlje do svetskih tržišta stigla je i VODAVODA, prirodna mineralna voda, sa vrlo cenjenim i retkim arteškim poreklom.
Poreklom iz netaknute prirode Banje Vrujci, gde se u podnožju planine Suvobor, na dubini od 605 metara nalazi njen izvor, ova voda je danas deo života ljudi u čak 23 zemlje sveta – od Bliskog Istoka i Kine, preko SAD i Južnoafričke Republike, sve do evropskih metropola.
Kako je nastala VODAVODA?

Foto: Stefan Jovanović
VODAVODA potiče iz dubokih podzemnih slojeva i prirodnim pritiskom izvire na površinu. Filtrira se prolazeći kroz slojeve stena iz kojih crpi svoj uravnotežen mineralni sastav. Na putu do površine zadržava svoje dragocene karakteristike – od izvora pa do flašice na polici bilo kog svetskog marketa ili restorana – uvek je ista, nepromenjena, baš onakva kakvu ju je priroda stvorila. Njena izuzetna čistoća i savršen mineralni balans, koji ispunjavaju i najstrože međunarodne standarde, ubrajaju se među glavne razloge globalnog uspeha ovog brenda.
Od Banje Vrujci do Kine
Kvalitet VODAVODE ogleda se ne samo u njenoj čistoći i mineralnom balansu, već i u autentičnom poreklu i procesu punjenja koji je u skladu sa prirodom.
Govoreći o razvoju kompanije koja je postala svetski priznat izvoznik, osnivač brenda VODAVODA, Vojin Đorđević, jednom prilikom naglasio je: „Ključni preduslovi su vrhunski kvalitet, prefinjeni dizajn ambalaže i izgradnja snažnih partnerskih odnosa, što su parametri kojim se VODAVODA može pohvaliti i po čemu se izdvaja u svetu. Pouzdani i motivisani partneri koji dele iste vrednosti i ciljeve su od velikog značaja za uspostavljanje održivog međunarodnog poslovanja.“
Ti temelji su doneli i konkretne rezultate, što potvrđuje i ugovor potpisan 2023. godine, kojim je VODAVODA otvorila vrata najvećeg tržišta na svetu – Kine. „To je veliko priznanje, jer je poznato da je malo stranih proizvođača prirodne mineralne vode od kineskih vlasti dobilo uvoznu dozvolu u ovu zemlju. VODAVODA se tako pridružila globalnim liderima premijum voda u Kini, poput Fijia, Eviana i Vitela. Verujem da ćemo ostvariti viziju kojom smo vođeni, a to je dugoročni uspeh i prisustvo VODAVODE na globalnom nivou“, izjavio je tada Đorđević.

Privatna arhiva
Voda kao resurs i strateška prilika za Srbiju
Arteška mineralna voda iz Srbije nije samo prirodno bogatstvo, već i prilika za razvoj domaće privrede. Svaka flašica koja stigne na svetsko tržište – bilo da završi na rafovima prodavnica, u restoranima sa Mišelinovim zvezdicama ili na trpezama potrošača – otvara prostor za nova ulaganja, nova radna mesta i jačanje ugleda Srbije kao zemlje vrhunskog kvaliteta.
VODAVODA je tako postala više od proizvoda – ona donosi priču o poreklu, čistoti i vrednostima koje nas povezuju sa svetom.



