Održan je šesti po redu festival integrisanih komunikacija  KAKTUS 2020, pod sloganom „Unique in being different“ na kome je kompanija Frikom osvojila nagradu za najbolju Društveno odgovornu integrisanu kampanju – „Dom je tamo gde je Quattro“. Ova kampanja je u 2020. godini zasigurno obeležila poslovanje kompanije Frikom i naglasila važnost doma i porodice, ali i solidarnost i humanost jedne kompanije.

U saradnji sa Crvenim krstom Srbije, kompanija Frikom ove godine je organizovala akciju u okviru koje su potrošači kupovinom sladoleda Quattro 1650ml učestvovali u doniranju sredstava za poboljšanje kvaliteta kuvanih obroka za korisnike Narodnih kuhinja. Tako su verni potrošači pored uživanja u omiljenim ukusima ujedno i doprineli realizaciji ove donacije. Budući da drugi put organizuju ovu vrstu donacije, kompanija Frikom i Crveni krst su zajedničkim snagama dokazali da je moguće biti human i pomoći onima kojima je to najpotrebnije.

Kao i prethodne godine, KAKTUS 2020, iako u online formatu, ponudio je učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija. KAKTUS je strukovna nagrada koja se dodeljuje kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Stručni žiri, koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona,  je zadužen za odabir pobednika koji dobija KAKTUS.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.