Prodaja konzervirane hrane, sapuna i sredstava za čišćenje i dezinfekciju beleži porast svuda u svetu od početka epidemije novog koronavirusa, ali potrošači su počeli da gomilaju još jedan proizvod – toalet papir.

Psiholozi tvrde da je toalet papir postao „ikona“ masovne panike, prenosi CNBC.

„U doba nesigurnosti, ljudi ulaze u zonu panike koja ih čini iracionalnim i potpuno neurotičnim“, smatra Dimitrios Civrikos, koji predaje potroačku i poslovnu psihologiju na Univerzitetskom koledžu u Londonu.

Kad uđu u supermarket, ljudi traže vrednost i veliku količinu, i privuku ih velika pakovanja toalet papira kojima žele da povrate osećaj kontrole, rekao je Civrikos, govoreći o potrošačkoj panici koja prati epidemiju.

Stručnjaci se slažu i da su sistem i vlast odgovorni za ovakve situacije zbog toga što nema jasnih uputstava šta narod treba da čini, navodi CNBC.

(Beta)

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.