Prodaja konzervirane hrane, sapuna i sredstava za čišćenje i dezinfekciju beleži porast svuda u svetu od početka epidemije novog koronavirusa, ali potrošači su počeli da gomilaju još jedan proizvod – toalet papir.

Psiholozi tvrde da je toalet papir postao „ikona“ masovne panike, prenosi CNBC.

„U doba nesigurnosti, ljudi ulaze u zonu panike koja ih čini iracionalnim i potpuno neurotičnim“, smatra Dimitrios Civrikos, koji predaje potroačku i poslovnu psihologiju na Univerzitetskom koledžu u Londonu.

Kad uđu u supermarket, ljudi traže vrednost i veliku količinu, i privuku ih velika pakovanja toalet papira kojima žele da povrate osećaj kontrole, rekao je Civrikos, govoreći o potrošačkoj panici koja prati epidemiju.

Stručnjaci se slažu i da su sistem i vlast odgovorni za ovakve situacije zbog toga što nema jasnih uputstava šta narod treba da čini, navodi CNBC.

(Beta)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.