Kad posao krene loše, da li je važno ko je kriv?

    0

    ICT Hub i DNA Communications po peti put su organizovali događaj dosledno posvećen neuspesima, u bašti agencije DNA Communications. Kroz globalnu franšizu FuckUp Nights, i ediciju Advertising Fail Stories, hrabri i mudri govornici i govore otvoreno o svojim poslovnim greškama, bez stida i straha.

    Kreativni direktor agencije Leo Burnett Beograd, Milan Prodanović, kroz prezentaciju naziva „Kako pitch postane pičvajz i ostala s**nja!” prošao je još jednom putem od komičnog brifa do tragične kampanje i uz dosta psovki, zrna mudrosti i zrnca patetike preneo triler propale prezentacije tokom dva pitch nastupa pred istim klijentom.

    „U blatu, ispod šatora“ Une Todorović iz agencije DNA Communications slikovito je pokazala patos i dramu organizacije događaja. Objasnila je kako se pokreće talas fejlova u samo 4 projektna dana i zašto se govori „može“ i „mora“ kad je sve očigledno „nemoguće“.

    Maja Gabrijan, Stručnjak za ljudske resurse, trener i coach, podelila je sa publikom dirljivu sagu naziva „Izaberite pravog“ i hrabro prenela kako je to kada nesvesno uspete da, makar na kratko, uništite nečiji profesionalni život.

    „Bog u detalju“, Jovana Karaulić, Producentkinja iz Akcija produkcije prezentovala je svoj slučaj „Detalj i njegov plan“ sa ceremonije svečanog otvaranja 25. Univerzijade u Beogradu. Pokazala je kako samo jedan detalj može da utiče na višemesečnu organizaciju događaja sa više od 7.000 takmičara iz 144 zemlje, i brojnim tehnološko-kreativnim inovacijama.

    Pridružite nam se u nazdravljanju neuspesima, jer nije važno ko je kriv, već šta se nauči iz njih.

    Više detalja možete naći ovde https://www.dna.rs/funights/