Jovanović (CLS): “Naplata autobuskih karata nije ključni razlog slabog funkcionisanja javnog prevoza”

3
PrintScreen/YouTube/NOVA S

(Beta) – Direktor Centra za lokalnu samoupravu Nikola Jovanović ocenio je danas da naplata autobuskih karata nije ključni razlog za slabo funkcionisanje javnog prevoza, i da se mora naći sistemsko rešenje, pre svega za povećanje prodaje mesečnih karata za zaposlene.

“Najveći problem je što od oko 790.000 zaposlenih, samo njih 115.000 kupuje mesečnu kartu za prevoz, pa u ovoj kategoriji treba tražiti suštinska poboljšanja”, naveo je Jovanović u saopštenju.

On je dodao da u Beogradu oko 816.000 građana koristi javni prevoz, a od njih 435.000 ima mesečnu ili godišnju kartu, što čini 53 odsto.

3 KOMENTARA

  1. Gospodine Jovanovicu skoro 40 godina placam gradski prevoz,sta ako se desi da ja cekam prevoz po sat vremena bilo leto ili zima .I dali cete vi meni platiti taxi

  2. Prvo se korisnici prevoza moraju nauciti da koriste sapun i vodu.Onda cu naknadu za mesecnu kartu poceti da koristim za prevoz a ne za gorivo.Drugo prevoz mora biti tacan vremenski a ne proizvoljan.Moj sef ne pita zasto ja kasnim jer ja njemu ne mogu objasniti da prevoz nekada kasni a nekada i ne dodje.Pricam o liniji 49.Verovatno je da svaka linija ima slicnu muku.

  3. Nemam automobil i redovno koristim gradski prevoz u Beogradu (godišnja karta). Svedok sam mnogo slučajeva kontrole karata u vozilima GSP i, na primer, od prosečno tridesetak putnika u vozilu kontrola nije nikad pronašla više od troje bez plaćene karte, što znači da se preko 90% putnika vozi sa plaćenom kartom. Tako da mi ovaj gradonačelnikov procenat baš nema potvrdu u praksi. Verujem da je u vreme dolaska i odlaska na posao taj procenat znatno veći, ali u državnoj ustanovi gde sam radio do penzionisanja skoro niko nije uzimao pretplatnu kartu nego novac za prevoz, a koriste GSP. E tu je problem.

Comments are closed.