Jimmy’s iced coffee prvi put lansira kafu u limenci

    0

    Za razliku od svojih uobičajenih kartonskih kutija, Jimmy’s Iced Coffee lansira najnoviji proizvod, Flat White, u aluminijumskim limenkama koje mogu neograničeno da se recikliraju, u partnerstvu sa vodećim svetskim proizvođačem limenki, kompanijom Ball Corporation.

    Kafa Flat beleži najveći rast potražnje u maloprodajnim objektima u Velikoj Britaniji[1], a potrošači se sve više okreću ekološkoj ambalaži napitaka. Zahvaljujući kombinaciji ova dva trenda, firma Jimmy’s Iced Coffee je odlučila da uvede najnoviji proizvod u modernim limenkama od aluminijuma. Kao novi član porodice proizvoda firme Jimmy’s Iced Coffee na britanskim rafovima, Iced Flat White je prvi u nizu proizvoda u limenci i, kao takav, prvi koji može neograničeno da se reciklira, što je u skladu sa ciljem ovog brenda da potpuno eliminiše plastiku do 2020. godine.

    Dostupan u modernom formatu od 250 ml, najpopularnijoj  veličini limenke u Zapadnoj Evropi[2], Flat White takođe prati najnoviji trend potražnje za proizvodima koji se konzumiraju ,u pokretu’, od kog se očekuje da najviše doprinese porastu vrednosti ove kategorije u narednih nekoliko godina[3].

    Elegantna crno-zlatna limenka se po svom izgledu znatno razlikuje od uobičajenog veselog i raznobojnog stila ovog brenda, čime se izdvaja na rafovima u prodavnicama. Pripada kategoriji premijum proizvoda i privlači i mlađe potrošače, s obzirom da dve trećine mladih Britanaca starih između 18 i 24 godine više voli hladnu kafu nego gazirane energetske napitke pune šećera[4].

    Imajući u vidu da smo oduvek fokusirani na održivost, izbor limenki, koje se stalno iznova lako recikliraju u isti format, predstavljao je logičan korak za nas. Veliki deo onoga što jesmo i što radimo dugujemo činjenici da smo smešteni na okeanu na južnoj obali i želimo da vodimo računa o svojoj životnoj sredini, baš kao i naši kupci”, objašnjava Džim Kregan suosnivač firme Jimmy’s Iced coffee.

    „Saradnja sa firmom Jimmy’s Iced Coffee je inspirativna. Zaista uživamo u radu sa kompanijama koje postaju sve održivije i ekološki svesnije, a lansiranje novog prizvoda u limenci je definitivno veliki korak napred. Divno je biti partner brendu koji je postavio cilj da eliminiše plastiku do 2020. godine i drago nam je što im pomažemo da ga ostvare”, izjavila je Džeg Bejns, direktorka prodaje za Veliku Britaniju kompanije Ball Corporation.

    Nove limenke od 250 ml se proizvode u nemačkom gradu Gelzenkirhenu a pune u Minsterlandu. Limenke će se prodavati preko modernih i tradicionalnih trgovinskih kanala na britanskom tržištu.


    [1] Globalni podaci za 2019. godinu

    [2] Globalni podaci za 2019. godinu

    [3] Globalni podaci za 2019. godinu

    [4] Globalni podaci za 2019. godinu