Koliko ste zadovoljni poslovnom godinom i na koji način unosite novine u asortiman proizvoda, na kome i gradite poverenje kupaca? 

Veoma smo zadovoljni širenjem maloprodajne mreže, rastom elektronske trgovine, stabilnim poslovanjem i time što našim kupcima možemo da pružimo uvek kvalitetne proizvode po pristupačnim cenama. Poverenje kupaca je naš imperativ. Ponosni smo i na to što našim potrošačima možemo da potvrdimo kvalitet proizvoda u kompletnom lancu nabavke. Naša čvrsta strateška opredeljenost je da pored održavanja visokog nivoa kvaliteta, u kontinuitetu radimo na unapređivanju procesa kako bismo kupcima u svakom trenutku omogućili širok asortiman odličnih artikala. Nivo naših usluga i sposobnost predviđanja potreba potrošača će u narednim godinama doživeti do sada nezapamćenu ekspanziju. Osim pozicije vodećeg trgovca na malo, mi postajemo tehnološka kompanija koja pruža podršku poslovnim procesima duž celog lanca vrednosti, najbolja u sektoru elektronske trgovine i nudimo personalizovanu uslugu potrošačima.

Kao lider u posvećenosti kvalitetu i bezbednosti proizvoda na domaćem tržištu, napravili smo još jedan korak u pravcu Globalne inicijative za bezbednost hrane, kao opšteg pravca poslovanja na internacionalnom nivou. Standard je potvrda da u našoj kompaniji postoji najviši stepen poštovanja svih zahteva, internog i eksternog poverenja i transparentnosti u funkcionisanju logistike i distributivnih kanala u sistemu maloprodaje.

Trudićemo se da zadržimo poziciju „Kralja svežih namirnica“. MAXI pekara će biti prepoznatljiva po najboljem hlebu i pecivu koji se pripremaju u našim prodavnicama. Kvalitetno sveže meso domaćeg porekla koje je prošlo sve potrebne kontrole takođe je nešto na šta naši potrošači mogu da računaju. Želimo da im pružimo jasan pregled kontrole od farme do trpeze, a savršeno kvalitetno i sveže voće i povrće koje dolazi iz cele Srbije ostaje naša opredeljenost i u godinama koje dolaze. 

Na čemu je bio fokus vaše strategije u ovoj godini i šta od toga razvijate i u narednoj godini?

Ulaganje u širenje naše maloprodajne mreže, otvaranje novih prodavnica, ali i renoviranje postojećih uz poseban fokus na održivi model poslovanja baza je kojoj smo težili u 2021. godini. Na taj način Maxi supermarketi postali su omiljeni komšijski izbor građanima iz cele zemlje, a naš plan je da naredne godine imamo više od 500 prodavnica. Na osnovu iskustva, znamo gde nam je potrebna ekspanzija, naši timovi su stalno na terenu, čak i lično prilikom poseta gradovima i sastanaka koje imam sa gradonačelnicima razgovaram sa njima o potrebama lokalnih zajednica i pravcu razvoja gradova. Kontinuirano ulaganje u proširenje maloprodajne mreže, kontinuirani razvoj ponude i usluga vrhunskog kvaliteta, uz omnichannel pristup poslovanju, naš je strateški model kome ostajemo dosledni jer smo veoma zadovoljni postignutim rezultatima u godini koju ispraćamo. Samo u 2021. godini otvoreno je i renovirano više od 45 prodavnica, što podrazumeva svakodnevno unapređivanje uslova kupovine modernog kupca. To će biti trag koji ćemo pratiti i naredne godine uz planirano nacionalno lansiranje naše aplikacije lojalnosti „Moj MAXI“ i otvaranje modernog magacina za e-trgovinu koji će biti odlična potpora dodatnom razvoju MAXI online prodavnice. Planiramo da uvećamo svoja ulaganja u prodavnice, ljude i usluge zato što verujemo u potencijal Srbije i dugoročni razvoj naše kompanije.

Naši planovi uključuju širenje i osetiće se i u domaćoj privredi, pružićemo podršku lokalnim farmerima i lokalnim proizvođačima zato što želimo da svedemo uvoz hrane na minimum i osnažimo digitalni kapacitet naše kompanije uz značajan rast kada je u pitanju broj prodavnica i zaposlenih.

Pored odgovornog odnosa prema viškovima hrane, vodimo računa i o zdravijim izborima u ishrani potrošača. Zbog toga smo nastavili sa implementacijom dodatnog nutritivnog obeležavanja proizvoda privatne robne marke sistemom semafora – Nutri Score. Promovisanje zdravijih životnih stilova i navika u ishrani koji će dovesti do kvalitetnijeg odrastanja naše dece veoma su važni za nas.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.