Glumac Džordž Kluni odgovorio je na tvrdnje da kompanija Nespreso, čiji je zaštitno lice, kupuje kafu sa farmi na kojima rade deca.

Pedesetosmogodišnji glumac kazao je da je „iznenađen i tužan“ zbog optužbi protiv te kompanije.

Britanski dokumentarni program „Dispatches“ naveo je u jednoj epizodi da Nespreso i Starbaks koriste kafu koju beru deca koja rade duge i naporne smene u Gvatemali, prenosi N1.

„Iskreno, bio sam iznenađen i tužan kada sam video tu priču“, rekao je Kluni za USA Today. „Jasno je da odbor i ova kompanija imaju posao koji moraju da urade. I taj posao će biti obavljen“, rekao je.

Kluni je apelovao na „Dispatches“ da nastavi sa istraživanjem uslova rada na farmi.

„Veoma sam ponosan na njihov uspeh“, rekao je Kluni o kompaniji Nespreso. „Rizikovali su živote pokušavajući da obnove farme u Južnom Sudanu i proveli su godinu dana na terenu pomažući poljoprivrednicima da obnove svoje farme u Portoriku nakon uragana. Jednostavna istina je da je ovaj program izuzetno pozitivan za poljoprivrednike koji uzgajaju kafu“, dodao je.

Generalni direktor Nespresa Gijom Le Kanf dodao je: „Tamo gde postoje tvrdnje da naši visoki standardi nisu ispunjeni, postupamo odmah. Pokrenuli smo detaljnu istragu kako bismo otkrili koje farme su te koje se pojavljuju na snimcima i da li one isporučuju kafu Nespressu. Nećemo nastaviti da kupujemo sa farmi u tom kraju dok se istraga ne zaključi“.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.