Izazov za narednu godinu -pronaći nove kanale kojima će informacije neometano putovati

    0

    Na nedavno održanoj godišnjoj dodeli nagrada Društva Srbije za odnose sa javnošću, agencija New Moment New Ideas Company proglašena je drugu godinu za redom PR Agencijom godine u kategoriji velikih agencija, a mi smo o ovoj važnoj nagradi, ali i PR struci u budućnosti, razgovarali sa Katarinom Todosijević, direktorkom PR agencije.

    New Moment je proglašena  za  PR Agenciju  godine, šta za vašu agenciju znaČi ova nagrada?

    Ova godina bila je izuzetno izazovna za sve, a posebno za PR branšu, koja je proteklih meseci bila na velikom udaru. Zajedno sa svim našim klijentima borili smo se da prilagodimo već postavljene i odobrene strategije, i to tako da održimo kvalitet i sačuvamo brend od potencijalne krize. U moru svega sa čim se PR susreo i borio u toku ove godine, priznanje najbolja agencija godine, koje stigne od ljudi iz struke koji su dobro upoznati sa svim izazovima, je od posebnog značaja za nas kao agenciju. Ponosni smo na sve uspehe  i rezultate koje smo postigli ove godine, a pogotovo kada se sve to ozvaniči jednom ovako važnom nagradom.

    Šta vašu agenciju izdvaja u odnosu na konkurenciju, koja je tajna uspešne agencije?

    Ne znam da li je to tajna i da li nas to izdvaja, ali ono što je meni uvek bilo najznačajnije i što uvek volim da istaknem, a to je  – TIM. Dobar, složan, kreativan  i kvalitetan tim ljudi. Mislim da nijedna agencija, a samim tim ni kampanja koju radi, ne može da bude dovoljno uspešna, ako iza nje ne stoji dobar tim. Pogotovo u našem poslu, izuzetno je bitno da tim diše kao jedan, da svaki član zna svoj deo posla, da ga izvrši odgovorno i kvalitetno. Ali i da znamo jedni druge da izvučemo iz kolotečine, motivišemo da damo svoj maksimum kada je potrebno, da se smejemo do suza, ali i da zajedno stisnemo zube i izguramo kad je najteže. Jako sam ponosna što smo takav odnos razvili i sa našim klijentima, sa kojima već duži niz godina funkcionišemo kao jedan veliki tim. Pa tako i sve što radi Huawei, Carlsberg, VISA, P&G, Coca-Cola, Deichmann, Pernod Ricard… doživljavamo iz prvog lica, i trudimo se da doprinesemo uspehu svake pojedinačne kampanje.

    Kakva su vam očekivanja za 2021. godinu u komunikacionoj industriji?

    Ako nas je nečemu naučila 2020 godina, to je da ništa ne možemo da planiramo i predvidimo. Ono što će sasvim sigurno biti izazov za naredno godinu, jeste pronaći nove kanale kojima će informacije neometano putovati, kao i kratkoročno planiranje i prilagođavanje tona komunikacije datom trenutku.