Nova zagonetka zadata je našoj ekonomiji: građevinske firme tvrde da je naša zemlja u „stambenoj recesiji“, a istovremeno, kirije su dostigle svoj istorijski vrhunac, dok zvanična inflacija zakupnina i dalje raste.

Ovo je početak analize The Atlantica o stanju na tržištu nekretnina u Sjedinjenim Američkim Državama, a ove rečenice mogu da se prevedu na jezik po izboru i da se koriste na svim tržištima na prelazu jeseni u zimu 2022. godine.

Da se o tome piše i priča i u Srbiji, potvrđuje i istraživanje koje je Digital Element, agencija za ispitivanje javnog mnjenja na društvenim mrežama, uradio za Nedeljnik.

„U poslednjih mesec dana o tržištu nekretnina u Srbiji na onlajn portalima, društvenim mrežama i forumima je zabeleženo 1.900 tekstova. Ovi tekstovi imali su engagement od 9.200 lajkova, komentara i šerova. Ukoliko uporedimo ove podatke sa oktobrom, primećujemo da su i broj tekstova i engagement znatno porasli (450%), što potvrđuje aktuelnost same teme. Najviše objava registrovano je na portalima (37,1%), ali je i na forumima ostvaren značajan broj objava (29,3%)“, navode iz ove agencije.

Pitanje nekretnina jedno je od najvažnijih pitanja ovih dana i o tome ćete „stručno mišljenje“ čuti i u kafani, i u gradskom prevozu, i od roditelja, i od kolega na pušačkoj pauzi. A šta se zapravo događa na tržištu nekretnina kod nas? Koje su razlike u odnosu na svetsko tržište i koji su faktori ključni za promene koje se dešavaju? Kako građani na to gledaju? I kakva je budućnost tržišta nekretnina u Srbiji?

OVAJ TEKST ČITAJTE U NOVOM NEDELJNIKU KOJI JE NA KIOSCIMA OD ČETVRTKA 8. DECEMBRA, ILI U DIGITALNOM IZDANJU NA NSTORE.RS

NA POKLON SE DOBIJA NOVI BROJ MAGAZINA ISTORIJA

https://www.nstore.rs/product/digitalno-godisnja-akcija-50/

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.