Prema testiranju 5G iskustva koje su sprovele nezavisne organizacije u većim gradovima širom sveta, Huawei 5G mreža zauzela je prvo mesto na osnovu korisničkog iskustva operatera, saopšteno je danas prilikom predstavljanja Godišnjeg izveštaja ove kompanije za 2020. godinu. Prihod kompanije od globalne prodaje u 2020. godini iznosi 136,7 milijardi USD, što je za 3,8 odsto više u odnosu na prethodnu godinu.

Ken Hu, zamenik predsednika kompanije Huawei istakao je tokom konferencije za medije da je Huawei u 2020. godini dodatno unapredio svoje poslovanje, što je dovelo do rezultata koji su u velikoj meri u skladu sa prognozama.

Tokom protekle godine držali smo se snažno, iako smo bili suočeni sa nedaćama. Nastavili smo sa inovacijama kako bismo opravdali poverenje naših kupaca, pomogli u borbi protiv pandemije i podržali ekonomski oporavak i društveni napredak širom sveta. Uprkos izazovnom okruženju, ostali smo posvećeni globalizovanom i raznolikom lancu snabdevanjaonom koji se ne oslanja ni na jednu zemlju ili region, već na korišćenje globalnih resursa kako bi se osigurao kontinuitet snabdevanja, istakao je Ken Hu.

Kompanija Huawei u 2020. godini obezbedila je stabilno poslovanje za više od 1500 mreža u preko 170 zemalja i regiona tokom izolacije uzrokovane pandemijom, što je olakšalo rad na daljinu, onlajn učenje i kupovinu ljudima širom sveta. Kroz saradnju sa operaterima, Huawei je sproveo više od 3000 inovativnih 5G projekata u preko 20 industrija poput eksploatacije uglja, proizvodnje čelika i same proizvodnje. U 2020. godini, prihod od Huawei operaterskog poslovanja dostigao je 46,4 milijarde USD, što je za 0,2 odsto više u odnosu na prethodnu godinu.

Tokom protekle godine, preduzetničko poslovanje kompanije Huawei pojačalo je napore na razvoju inovativnih rešenja zasnovanih na scenarijima i stvaranju digitalnog ekosistema „Od svih, za sve“. Više od 500 kompanija u preko 700 gradova širom sveta izabrali su Huawei kao svog partnera za digitalnu transformaciju. Takođe, u 2020. godini Huawei je najavio Intelligent Twins, prvu referentnu arhitekturu koja će pokrenuti inteligentne nadogradnje delatnosti.

Tokom pandemije, kompanija Huawei omogućila je tehničku ekspertizu i rešenja koja su bila ključna u borbi protiv virusa. Jedan od primera je dijagnostičko rešenje koje je, uz pomoć veštačke inteligencije (AI) zasnovano na Huawei Cloud-u, pomoglo bolnicama širom sveta da smanje opterećenje svoje medicinske infrastrukture. Huawei je takođe sa partnerima sarađivao na pokretanju cloud platformi za učenje za više od 50 miliona učenika osnovnih i srednjih škola. U 2020. godini prihod od preduzetničkog poslovanja kompanije dostigao je 15,4 milijarde USD, što je za 23 odsto više u odnosu na prethodnu godinu.

Uvođenjem HarmonyOS sistema  i Huawei Mobile Services (HMS) ecosistema, korisničko poslovanje ove kompanije krenulo je korak napred sa svojom Seamless AI Life strategijom („1 + 8 + N“) kako bi svojim korisnicima pružilo inteligentno iskustvo na svim uređajima. Huawei je 2020. godine premašio 750 miliona korisnika pametnih telefona širom sveta. Prihod od korisničkog poslovanja kompanije Huawei dostigao je  74,1 milijardu USD, što je za 3,3 odsto više u odnosu na prethodnu godinu.

U 2021. godini očekuje nas složeno i nestabilno globalno okruženje. Ponovni udar korona virusa i geopolitička neizvesnost predstavljaće stalne izazove za globalnu zajednicu. Huawei duboko veruje u moć digitalne tehnologije da pruži nova rešenja za probleme sa kojima se svi suočavamo“, istakao je Ken Hu i dodao da će ova kompanija nastaviti da pomera granice tehnologije.

„Želimo da stvorimo digitalnu tehnologiju koja će život učiniti boljim, preduzeća inteligentnijim, a društvo inkluzivnijim. Ovo će nas na kraju približiti potpuno povezanom, inteligentnom svetu“, rekao je Ken Hu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.