Sekretarijat za javni prevoz, uz podršku Grada Beograda, počeo je kampanju pod sloganom „Vaša karta za bolju vožnju“. Cilj je, kažu, da se na ovaj način poboljša naplata karata za gradski prevoz. Krenuli su bilbordi i postovi na društvenim mrežama, a najviše pažnje privoukao je reklamni pano sa stolicama na kojima piše „Kada bi svi platili kartu, bila bih tapacirana“.

Objavljen je i promotivni video, a u spotu se prikazuje šta bi sve, u idealnim uslovima u kojima se svako „otkucava“, moglo da se uradi s tim novcem.

Ali, kao i brojne kampanje ovog tipa, i ova je naišla na, blago rečeno, loš prijem na društvenim mrežama.

Ovo su samo neke od reakcija:

Komentara

  1. Nebojsa
    17. novembra 2019. 10:42

    GSP je uvek bio prcija gradske vlasti za skidanje kajmaka tj ptofita koji se napravi jeftinom radnom snagom i raspalim jeftinim autobusima....a putnike ko sljivi ..

  2. Bobby
    17. novembra 2019. 13:44

    Али зато: "порез плати, да ти се добрим врати", аха, ха, ха,ха,...

  3. Dunav
    17. novembra 2019. 22:47

    A u španskim tramvajima skinuli tapacirung,pošto niko nije sposoban da štrokava sedišta opere.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.