“Gužve su nesnosne, autobusi štrokavi, linije idu izmenjenom trasom, a oni pričaju o tapaciranim sedištima…”: Kako je dočekana nova kampanja za naplatu karata u GSP-u

3
Profimedia

Sekretarijat za javni prevoz, uz podršku Grada Beograda, počeo je kampanju pod sloganom “Vaša karta za bolju vožnju”. Cilj je, kažu, da se na ovaj način poboljša naplata karata za gradski prevoz. Krenuli su bilbordi i postovi na društvenim mrežama, a najviše pažnje privoukao je reklamni pano sa stolicama na kojima piše “Kada bi svi platili kartu, bila bih tapacirana”.

Objavljen je i promotivni video, a u spotu se prikazuje šta bi sve, u idealnim uslovima u kojima se svako “otkucava”, moglo da se uradi s tim novcem.

Ali, kao i brojne kampanje ovog tipa, i ova je naišla na, blago rečeno, loš prijem na društvenim mrežama.

Ovo su samo neke od reakcija:

3 KOMENTARA

  1. A u španskim tramvajima skinuli tapacirung,pošto niko nije sposoban da štrokava sedišta opere.

  2. Али зато: “порез плати, да ти се добрим врати”, аха, ха, ха,ха,…

  3. GSP je uvek bio prcija gradske vlasti za skidanje kajmaka tj ptofita koji se napravi jeftinom radnom snagom i raspalim jeftinim autobusima….a putnike ko sljivi ..

Comments are closed.