Svoju misiju da motiviše i ohrabruje žene da stave sebe i svoje zdravlje na prvo mesto, Grand kafa počela je pre dve godine kampanjom „Hajde da imamo vremena za pregled“, kako bi ukazala ženama da se za najvažnije stvari u životu može i mora naći vremena, a to svakako jeste briga o sopstvenom zdravlju.

Statistika je u našoj zemlji, imajući u vidu žensku populaciju, uznemirujuća: svaka osma žena, nečija mama, tetka, baka, prijateljica, komšinica, oboli od raka dojke, a više od 1.600 njih izgubi najvažniju bitku. Onu, životnu. I kako god ovo zvučalo surovo, ohrabruje činjenica da ukoliko se otkrije na vreme i leči, stopa izlečenja od raka dojke je u 90% slučajeva uspešna. I zato je tako važna prevencija i preventivni pregledi, među kojima je i mamografski pregled, koji se preporučuje svim ženama od 45 do 69 godina starosti.

Međutim, žene često na prvo mesto stavljaju potrebe porodice ili prijatelja, a sebe i svoje ostavljaju po strani. Zato su edukacija i ukazivanje na značaj prevencije ono što ih može motivisati da se pokrenu i brinu o sebi. Verujući u snagu zajedničke akcije, u kojoj se poruka glasnije i dalje čuje kada je više ljudi prenosi, Grand kafa je pomogla Ženskom centru „Milica“ za prevenciju raka dojke i podržala ih kampanjom.

Naime, zajedno sa Udruženjem za tržišne komunikacije (UEPS), a u okviru takmičenja Young Lions Srbija, mladim kreativcima iz sveta advertajzinga otvorena su vrata da pokažu svoje umeće kroz  zadatak da osmisle kampanju za prevenciju raka dojke. Tako je nastala kampanja: „Pregledaj se. Meni za ljubav!“, „iz pera“mladih kreativaca Nevene Petrović i Nikole Mijailovića iz agencije McCann Beograd.

„Oni su uspeli da na jednostavan i efektan način pošalju važnu poruku o ljubavi i podršci naših najmilijih svim važnim ženama u našim životima! To je ono što svako od nas kao pojedinac treba i da radi. S druge strane, mi ćemo se kao kompanija i dalje truditi da podsećamo, motivišemo i edukujemo žene koje su stub našeg društva. Ujedno, kako verujemo u moć i snagu koju imaju mladi umetnici, nastavićemo da da ih ohrabrujemo da i ubuduće razvijaju svoje talente, tako što će kreativnu energiju koristiti za kreiranje poruka koje će pokretati sve nas da uradimo nešto dobro za sebe, a i druge“, kažu u Grand kafi.

Kampanja „Pregledaj se. Meni za ljubav!“ naglašava značaj podrške koju ženama pružaju njihovi najbliži i kroz jednostavnu i lako pamtljivu, a efektnu rečenicu, šalje univerzalnu poruku nečijim majkama, bakama, partnerkama, sestrama, tetkama… koliko su zapravo važne! Ovaj emotivni ispis koji ovih dana viđamo na bilbordima, plakatima i društvenim mrežama, treba da ih podseti koliko je u stvari važno da misle i budu tu za sebe pre svega, a onda i za sve nas – njihove najmilije.

Ova kampanja se realizuje uz pokroviteljstvo Ministarstva zdravlja Republike Srbije i podršku Instituta za javno zdravlje, a u saradnji sa udruženjem za tržišne komunikacije UEPS, Grand kafom, agencijom McCann Beograd i fotografom Nebojšom Babićem. Ovaj projekat pomogle su i agencije UM Beograd, Media House i Two Rivers.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.