Prema saznanjima do kojih je došla inicijativa „Vratimo trolu 28“, Opština Zvezdara je ipak uputila zvaničan zahtev gradskim vlastima da se razmotri mogućnost vraćanja trolejbuske linije 28, iako je predstavnicima ove inicijative rečeno da opština nema mogućnosti da deluje po ovom pitanju.

Kako je saopštila inicijativa, nedelju dana po ukidanju linije, 7. novembra, opština je uputila dopis Sekretarijatu za javni prevoz u kojem navodi da su građani „veoma pogođeni odlukom o ukidanju“ kao i da su „ostali bez direktne linije do centra grada“.

Predstavnici inicijative saopštili su da su iznenađeni ovim saznanjem, jer su njima predsednik skupštine opštine, Aleksandar Eror, kao i predsednik opštine, Miloš Ignjatović, jasno stavili do znanja da opština nema nikakvu nadležnost po pitanju linija javnog prevoza i da stoga ne može da pomogne građanima, iako je na zahtev opštine Zvezdara uvedena linija 312 u Velikom Mokrom Lugu krajem decembra 2019. godine.

Predsednik opštine Zvezdara Miloš Ignjatović obećao je predstavnicima inicijative da će im ugovoriti sastanak sa nadležnima u Sekretarijatu, međutim, sastanak još uvek nije zakazan iako je prošlo skoro mesec dana od obećanja.

Prijem kod gradskog sekretara Jovice Vasiljevića je građanima obećao i zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić, kojeg su građani iznenadili pitanjima u vezi sa ukinutom trolejbuskom linijom tokom otvaranja nove Palilulske pijace.

Građani okupljeni oko inicijative „Vratimo trolu 28“ skupili su više od 8.000 potpisa kojima se zahteva ponovno uspostavljanje ove linije, ali ni nakon mesec i po dana nisu dobili odgovor na peticiju.

Takođe, Sekretarijat za javni prevoz nije dostavio analizu saobraćaja na osnovu koje je ukinuta trolejbuska linija 28, koju su građani zahtevali u skladu sa zakonom o pristupu informacijama od javnog značaja.

Građani su održali nekoliko protesta tokom kojih su simbolično blokirali saobraćaj na 28 minuta, navedeno je u sopštenju.

(Beta)

Tagovi

Komentara

  1. Tanja
    16. januara 2020. 15:56

    I trolejbuske linije 21 i 22 idu od krajnih stanica i prekinute su na Slaviji, do centra bez presedanja ide samo 29 koji je i bez ovoga bio uvek prepun. Umesto trolejbusa 21 i 22 od Slavije do centra idu autobusi koji zagadjuju i ovako prezagadjen vazduh. Ne shvatam poentu prekidanja linije na pola i prelaska iz trolejbusa u autobuse, a pogotovu ne shvatam uvodjenje autobusa umesto trolejbusa u sam centar gde je uvek vece zagadjenje.

  2. Darko
    18. januara 2020. 04:30

    Tako je to kad Betonmenu daš vlast u ruke.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.