Ideja o proizvodnji piva krenula je iz hobija, ali kad shvatite da može da postane posao, morate da pokažete spremnost da 24 sata budete u tome, posvećenost koja iziskuje da ste samo ka tome usmereni i neprekidnu volju da konstantno učite. To je za Gorana Miloševića, direktora beogradske kraft pivare Salto, jedini put koji donosi rezultat.

„Izazova uvek ima, ali bitno je da vas oni uvek vuku napred. Kad napravite plan za privatan biznis, potrebno je prvo dobro analizirati tržište, predvideti sve potencijalne prepreke i načine na koje možete da ih pređete. Na tom putu izdvojili su se planiranje i edukacija. Projektovanje pivare trajalo je više od godinu dana, kad sam svakodnevno sa inženjerima radio na svim detaljima. To su trenuci kad morate da razmišljate unapred. Ne možete da napravite manju pivaru, koja će u kraćem periodu prevazići planirane kapacitete. Verovao sam da će proizvodnja rasti dosta brzo, preuzeo sam rizik. Sada polako dolaze prvi rezultati. Ponosan sam na naših 11 zaposlenih, a svakako bih voleo i da proširimo tim. Manji sistem podrazumeva i manju specijalizaciju rada, pa je izazov naći ljude spremne da se obuče u širi spektar znanja. Nemate čoveka samo za užu celinu, naši ljudi moraju da budu upućeni u celokupnu proizvodnju. S druge strane, to nam otvara prostor da i sa kupcima stvaramo ličniji, iskreniji odnos“, priča Goran Milošević.

Kad priča o motivima za rad nekad i sad, kaže da nema promene, već da su samo u pitanju drugi detalji na koje je u trenutku fokusiran.

„Uvek je proizvodnja stvari proistekla iz želje da rešim neki problem. Za pivo je to bilo da sam želeo da napravim ono koje bih i sam voleo da popijem. Često mi kažu da sam previše detaljan, da stremim kvalitetu koji nije realan, ali to je moj pristup. Ako nešto radim, to je onda fanatično i maksimalno. I posle uloženih natprosečnih radnih sati i godina i dalje mi nije dosadan nijedan sekund u pivari, svaki nivo rasta ima i drugačije izazove koji zahtevaju drugačiji pristup i drugačija znanja. Uvek postoji nešto sledeće što treba usavršiti.“

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.