Mastercard je realizovao donatorsku kampanju ,,Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki Superheroj“ koja za cilj ima da obezbedi novu i do sada najveću roditeljsku kuću u Beogradu u okviru saradnje sa Nacionalnim udruženjem roditelja dece obolele od raka (NURDOR). Nakon šestomesečne kampanje Mastercard je uručio donaciju od 250.000 evra čime je zvanično završena prva faza dugoročne saradnje sa NURDOR-om.

Ovo je najveća pojedinačna donacija koju neka kompanija uručuje NURDOR-u. Zašto ste pored same donacije realizovali i kampanju?

Kampanja je realizovana u cilju podizanja svesti o samom cilju, ali smo želeli i da inspirišemo Mastercard korisnike da budu deo nečega što je važno. Mastercard osnažuje pojedince da započnu značajne inicijative koje će koristiti njihovim lokalnim zajednicama i doprineti razvoju celokupnog društva, a donatorska kampanja za NURDOR je jedinstven primer koji nam govori da se svaka pojedinačna akcija računa kako bi se ostvario viši cilj. Veoma smo zadovoljni time što smo podigli svest o značaju ovog cilja i potrebama NURDOR-a i što smo inspirisali zajednicu i Mastercard korisnike da budu deo ostvarenja ovog cilja. I zahvalni smo svakom pojedincu, ali i kompanijama koje su podržale ne samo našu nego i ostale donatorske inicijative koje organizuje NURDOR.

Šta vas je navelo na to da podršku date baš NURDOR-u?

Mastercard je društveno odgovorna kompanija, kako na globalnom, tako i na lokalnom nivou. Ključna komponenta naše strategije je poslovanje na otvoren i transparentan način, dok istovremeno radimo na unapređivanju inkluzivnog rasta, inspirišući zaposlene i slušajući potrebe zajednice kako bismo stvorili održivu budućnost za Mastercard i svet oko nas. Snažno smo posvećeni tome da budemo sila koja kreira pozitivne promene u zajednicama, zbog čega smo prošle godine realizovali studiju „Stavi ono do čega ti je stalo na prvo mesto“, koja nam je pokazala da građani Srbije vide mogućnost ličnog angažovanja u projektima iz oblasti zdravstva, kao i da je to ujedno oblast gde očekuju da se kompanije više uključe.

Ponosni smo što smo se udružili sa NURDOR-om, organizacijom koja već 16 godina bez prestanka čini mnogo za lokalnu zajednicu i za konkretnu osetljivu grupu. Projekat nove roditeljske kuće će zadovoljiti potrebe za većim kapacitetima za smeštaj porodica iz Srbije ali i regiona. Dok mi, kao društvo, čekamo da se pronađe lek protiv raka, u međuvremenu možemo dati sve od sebe da pomognemo onima koji se bore protiv njega i njihovim porodicama da imaju bolje, humanije uslove u kojima vode tu borbu. Ovaj projekat vidimo kao šansu da još jednom ujedinjeni, kao zajednica, stavimo ono do čega nam je stalo na prvo mesto.

Kako globalna tehnološka kompanija može da doprinese lokalnoj organizaciji kao što je NURDOR?

U našem svakodnevnom životu, iskustva, a ne materijalne stvari, jesu ono što je najvažnije. Iskustva su ono čemu težimo i ono što se računa u pogledu ispunjenosti naših života, kao i ono što ostavljamo generacijama koje dolaze. Zbog toga smo iskoristili našu tehnologiju i omogućili da svaka Mastercard transakcija bude neprocenjiva. Verujemo da prava promena nastaje kada kompanije preduzmu akcije: kada iskoriste svoju tehnologiju i infrastrukturu, kapital i kreativnost i sposobnost za kreiranje rešenja. Zbog toga radimo na razvoju rešenja koja će NURDOR-u omogućiti održiv model prikupljanja sredstava i tako podržati superheroje i njihove porodice, kao i dodatno na promociji potreba NURDOR-a.

Danas ljudi smatraju da globalne kompanije imaju moć da pokrenu pozitivne promene i učine svet boljim mestom. Šta tim povodom radi Mastercard?

Kao globalni tehnološki lider posvećeni smo ideji da činimo dobro radeći dobro. Naša platforma Započni nešto neprocenjivo je zapravo naše obećanje da ćemo da podstaknemo više neprocenjivih trenutaka u svetu i da inspirišemo druge da iniciraju veze, podstaknu strast, stvore trenutak, započnu pokret, promene život ili možda čak promene svet.

Pružajući sigurnost, brzinu, praktičnost i globalnu prihvaćenost plaćanja, Mastercard omogućava da pojedinac istraži svoje strasti i posveti se opštem dobru sopstvene zajednice.

Tagovi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.