Pod sloganom „Gledaj svet u oči“, vinarija „Tikveš“ predstavila je kompletan redizajn brenda „Luda Mara“, nazvanog prema imenu reke koja prolazi kroz Kavadarce. Svojom unikatnom prirodom i brojnim pričama i mitovima vezanim za nju, po mnogo čemu podseća na autentičan karakter ovih vina.

Pod ovim vinskim brendom zadržana su omiljena vina ove linije proizvedena od domaćih sorti tamjanika i vranac, a upotpunile su ga dve jedinstvene mešavine – „Luda Mara White Cuvée“ i „Luda Mara Red Cuvée“.

Priča o vinima pod brendom „Luda Mara“ zasnovana je na istoimenoj reci, koja ima simboličan, ali i suštinski uticaj na stvaranje vina i vinske kulture u Kavadarcima. Kroz istoriju je dolazilo do izlivanja reke koja je obogaćivala tlo na kojem se uzgaja grožđe i oblikovala unikatni karakter vina, ali je istovremeno donosila i velike izazove, ispitujući izdržljivost lokalnog stanovništva i ono što je stanovništvo moralo da uradi da bi se postigla harmonija sa ritmom reke.

Oko, kao osnovni kreativni element brenda „Luda Mara“, predstavlja poziv da hrabrije gledamo na život, da budemo otvoreni za nove mogućnosti i iskustva i, između ostalog, da otkrijemo pravu suštinu vina „Luda Mara“.

 „Tikveš ostaje posvećen izgradnji moćnih vinskih brendova koji će biti prvi izbor potrošača. Sigurni smo da će brend ,,Luda Mara” i vina koja su u njegovom sastavu, svojim ukusom i izgledom izazvati interesovanje ljubitelja dobrog vina i zaintrigirati ih. Svojim jedinstvenim karakteristikama ova vina su odgovor na tržišne trendove i zahteve onih potrošača koji traže autentična vina koja su odlika lokalnog podneblja odakle potiču i sa kojim su povezani, zajedno stvarajući savršenu i uzbudljivu vinsku priču“, ističu iz „Tikveša“, objašnjavajući vrednosti vinskog brenda „Luda Mara“.

Osvežavanje ove popularne vinske linije obuhvata kompletan redizajn vizuelnog izgleda vina, upotrebom ekskluzivnije ambalaže, kao i etiketu upečatljivog dizajna, koja odražava suštinu brenda „Luda Mara“ i ističe autentičnost vina koja ga sačinjavaju, čvrsto ih uspostavljajući na postojeća i nova tržišta.

Četiri vina koja od sada čine brend „Luda Mara“ već su dostupna na tržištu Srbije.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.