Trideset godina traje put kompanije Fashion Company ka mestu apsolutnog lidera u modnoj industriji u ovom delu Evrope.

Prvi, vizionarski korak napravio je osnivač i vlasnik kompanije Milija Babović koji je još kao srednjoškolac pokazivao preduzetnički duh i zanimanje za trgovinu.

Početkom 1982. godine otpočeo je privatni biznis otvaranjem samostalne tekstilne radnje u garaži porodične kuće u rodnim Beranama. Početni kapital je bio skroman, pa je garaža u isto vreme služila kao prodajni prostor, skladište i kancelarija.

Nekoliko godina kasnije preselio se u Beograd i pokrenuo sopstvenu proizvodnju tekstila koja je zapošljavala oko 200 ljudi.

Zahvaljujući jasnoj viziji, ubrzo je razvio mrežu maloprodajnih objekata pod sopstvenim brendom Nino Belucci, što ga čini jednim od začetnika savremenog maloprodajnog poslovanja u segmentu mode i jednim od prvih samostalnih preduzetnika u bivšoj Jugoslaviji.

Početkom 1989. Milija Babović je postao zastupnik italijanskog brenda Diesel, a potom i brendova Stefanel, Replay, Cesare Paciotti, Sergio Rossi i Casadei.

Na taj način je postavio temelje na kojima je 1993. osnovan Fashion Company.

U godinama koje su usledile, kompanija je preuzela vodeću ulogu na Balkanu u distribuiranju, maloprodaji i veleprodaji poznatih svetskih modnih brendova, uključujući Replay, Diesel, Guess, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Levi’s, Hugo, Boss, Patrizia Pepe, Timberland, Steve Madden i preko 40 drugih vodećih imena svetske mode.

Zahvaljujući mreži od preko 120 maloprodajnih objekata u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji, Albaniji, Sloveniji i Rumuniji, Fashion Company je danas prva asocijacija kada je reč o vrhunskom šopingu prestižnih svetskih brendova.

Omiljeni multibrend koncept

Osnovan 2007. godine kao jedan od strateških projekata kompanije, Fashion&Friends već godinama nosi titulu najomiljenijeg multibrend koncepta u regionu.

Na jednom mestu okuplja vodeća imena svetske mode, uz vrhunski modni i vizuelni ugođaj, jednak onom koji bi potrošači imali u prodavnicama svetskih metropola poput Pariza i Londona.

U 2018. godini lansiran je i Fashion&Friends webshop, koji je uskoro postao najbrže rastući segment poslovanja Fashion Company.

Omnichannel pristup zaokružen je Fashion&Friends mobilnom aplikacijom koja objedinjuje šoping i program lojalnosti na jednom mestu.

Fashion&Friends webshop osvojio je nekoliko prestižnih nagrada za najbolju internet prodavnicu, uključujući i Web Retailer Award kao i Hot Spot eCommerce Award dve godine zaredom.

Kozmetika: Nova snaga za budućnost

Otvaranjem deset KIKO Milano prodavnica u Beogradu, Zagrebu, Skoplju, Novom Sadu i Nišu, Fashion Company je proširio poslovanje na diviziju kozmetike i dobio novu snagu za budućnost.

Ulazak na balkansko tržište oduševio je ljubitelje vrhunske šminke koji više ne moraju da putuju u neku od evropskih metropola kako bi kupili jedan od proizvoda vodećeg italijanskog make-up brenda.

Replay, Movem, Remiks

Prepoznavši snagu i potencijal sinergije u maloprodaji, Fashion Company je ušao u joint venture sa italijanskom kompanijom Fashion Box S.p.A (Replay), sa ciljem jačanja prisustva ovog brenda na tržištima istočne Evrope.

Kompanija je takođe u procesu sklapanja partnerstva, kroz formu zajedničkog ulaganja, sa modnim gigantom Steve Madden-om koji je jedan od najvećih američkih proizvođača obuće.

Fashion Company je i suvlasnik kompanije Movem, zvaničnog franšiznog partnera Hugo Boss, kao i modnog marketplace- a Remiks..

Nova generacija

Priču o uspehu i kontinuiranom razvoju nastavlja druga generacija porodice Babović.

Od 1. januara 2023, kompanijom Fashion Company rukovodi novi generalni direktor Stefan Babović, koji je prethodno upravljao Victoria Grupom, vodećom kompanijom u oblasti agroindustrije.

Direktorka marketinga Manja Babović se aktivno uključila u rad kompanije kroz sektor komercijale i brend menadžmenta, da bi pre tri godine stala na čelo tima koji je zadužen za komunikaciju i promociju pedeset brendova na sedam tržišta.

Iva Babović takođe je odlučila da svoj rad nastavi u porodičnoj kompaniji i posveti se humanitarnom radu koji uključuje vođenje Fashion Company fondacije.

Humanitarni angažman

Fondacija je osnovana 2019. godine u jeku pandemije koronavirusa, zbog čega je najveći deo aktivnosti i resursa prvobitno bio usmeren na pomoć zdravstvenom sistemu Srbije i Crne Gore.

U protekle dve godine Fondacija je obezbedila poklone za decu iz socijalno osetljivih grupa u Srbiji i Crnoj Gori, donirala sredstva za vrtiće i sprovela aktivnosti koje pozitivno utiču na budućnost generacija koje dolaze.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.