• Prva epizoda uzbudljive dokumentarne serije „Mimo vidljivog“ se emituje. Potpisuje je Alfa Romeo, vodi gledaoce „iza scene i dalje“ Alfa Rome F1 tima ORLEN.
  • „Pre nego što krenemo“ je naslov prve epizode, koja otkriva neumorni rad koji prethodi Svetskom šampionatu Formule 1.
  • U centru pažnje je savršena alhemija koja spaja Alfa Romeo i Sauber, dva brenda koja su se uvek fokusirala na sportsku i tehnološku izvrsnost – na stazi i van nje.
  • Sa ukupno pet epizoda koje će biti objavljene na zvaničnim profilima društvenih mreža i Jutjub kanalu brenda Alfa Romeo, dokumentarna serija je napravljena da zabavi i one koji nisu stručnjaci za Formulu 1.
  • Prva epizoda, „Pre nego što krenemo“, je dostupna na sledećem link -u.

Dugo očekivana prva epizoda nove dokumentarne serije „Mimo vidljivog“, koja vodi gledaoce iza scene, i daje daje detaljan uvid u funkcionisanje Alfa Romeo F1 tima Orlen, biće dostupna za gledanje. Prvi put, stari i novi ljubitelji Formule 1 moći će da otkriju svakodnevnu rutinu nabijenu adrenalinom i izazovima koju živi preko 500 stručnjaka koji neumorno rade na izvrsnosti u najgledanijem svetskom takmičenju u moto-sportu.

Pre nego što krenemo“, prva epizoda serijala, otkriva težak proces koji se odvija pre trka: nedelje koje prethode početku sezone predstavljaju krucijalnu fazu, koja se prolazi sa intenzitetom i koncentracijom. Ti dani su prepuni snažnih emocija, iščekivanja punog adrenalina, mentalne i fizičke pripreme. Ali ništa od toga se ne vidi spolja. Zbog toga je Alfa Romeo odlučio da se odvaži da prikaže ono „mimo vidljivog“, pokazujući sve što prethodi željno iščekivanoj početnoj trci svetskog šampionata. Tokom tih nedelja, motivacija, strast i fokus su ključni za postizanje zajedničkog cilja: sve veće i veće brzine.

Junaci prve epizode su menadžeri tima koji vredno rade na definisanju strategija i ciljeva, koji služe da izvuku najviše iz grupe, uvek održavajući motivaciju na najvišem nivou.

Ali, partnerstvo između brendova Alfa Romeo i Sauber nije ograničeno samo na Formulu 1. Naposletku, F1 je najbolja laboratorija za eksperimentisanje: revolucionarna u svojoj hibridnoj strategiji, predvodeći put u upravljanju velikim podacima i veštačkom inteligencijom, i u razvoju softvera sledeće generacije, sve su to ključne oblasti za brend poput Alfa Romea, kome je tehnološka izvrsnost prioritet. Ova dva entiteta su posvećena sportskim performansama, što predstavlja simbiotsku vezu. Neprikosnoveno znanje i nasleđe brenda poput Alfa Romeo, manifesto plemenitog sportskog duha od 1910. godine, Alfa Romeo Centro Stile u Torinu blisko sarađuje sa Sauber fabrikom u Hinvilu, gde vozači Valteri Botas i Džo Gvanju rade zajedno sa inženjerima i mehaničarima na usavršavanju strategija i tehničkih rešenja koji konstantno evoluiraju. Zadatak poveren projektantima je i temeljan i kompleksan. Oni rade na aerodinamičnim rešenjima za bolid zajedno sa inženjerima za motor i šasiju, sa ciljem da projektuju bolid koji ispunjava nove propise, istovremeno garantujući odlične performanse.

Pored tehnike, postoji i ljudska komponenta koja se sastoji od intenzivnih treninga, kako bi se ušlo u trku sa savršenim fizičkim i mentalnim stanjem, uz atletske i tehničke testove koji simuliraju aktivnosti u boksovima i sesijama u simulatoru.

Kristijano Fjorio, rukovodilac Alfa Romeo F1 tima

„Mimo vidljivog“ je ambiciozan projekat koji savršeno predstavlja vrednosti brenda. Alfa Romeo, koji od svojih početaka predstavlja plemeniti italijanski sportski duh, se uvek isticao tokom svoje istorije hrabrim stavom sposobnim da prenese žive emocije svim ljubiteljima automobila i brzine. Projekat „Mimo vidljivog“ nije izuzetak: privlačan i inkluzivan, veran DNK brenda.

Iza scene, preko 500 stručnjaka Alfa Romeo F1 tima ORLEN, svaki sa ključnom ulogom i preciznim ciljevima, u svom svakodnevnom radu teže savršenosti u strateškim, mehaničkim i inženjerskim izborima, jer samo oni koji joj se približe se mogu takmičiti u Formuli 1. Od danas, i zahvaljujući brendu Alfa Romeo, gledaoci će moći da vide i budu deo svega toga. „Pre nego što krenemo“ je samo prva od pet epizoda koje će biti objavljene na zvaničnim profilima društvenih mreža i Jutjub kanalu brenda Alfa Romeo tokom trkačke sezone 2022. Mnogo priča iza scene će biti ispričano u tih pet epizoda potpuno digitalnog serijala: od strateških izbora i obuke vozača do veoma komplikovane logistike; od inovativnih tehnoloških rešenja do beskrajnih resursa uloženih u istraživanje i razvoj. Budite u toku!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.