Dvojica poznatih britanskih umetnika, pevač Elton Džona i glumac Majkl Kejn, udružili su snage u šaljivoj reklami kako bi podstakli javnost na vakcinaciju protiv kovida-19. 

U reklami od 90 sekundi, Džon (73) parodira svoju vatrenu reputaciju, dok se Kejn (87) ruga samome sebi ponavljajući poznatu krilaticu koju koriste njegovi bezbrojni imitatori: „To ne zna mnogo ljudi“.

Britanija je do sada isporučila prve doze vakcina za više od 12,6 miliona ljudi i na putu je da dostigne svoj cilj od 15 miliona vakcinisanih u četiri glavne prioritetne grupe, uključujući one starije od 70 godina, do 15. februara.

Međutim, postoji zabrinutost da će se neki ljudi kloniti vakcina zbog dezinformacija ili teorija zavere o vakcinaciji.

U reklami, objavljenoj u sredu, u glavnoj ulozi pojavljuje se Džon koji se pretvara da je na audiciji za ulogu u reklami. Reditelji ga kritikuju zbog glumačkih sposobnosti i previše „showbiza“, a pevač zatim imitira Kejna, prenosi N1.

Nakon što se pretvara da je primio vakcinu, zapeva jednu od svojih hit-pesama „I’m Still Standing“, na što mu redatelj dobaci: „Hvala Eltone, javićemo vam se.“

Nezadovoljni Džon odgovora kako u tako kratkom roku neće naći nikoga poznatijeg od njega, pre nego što se reklama prebaci na Kejna kako se vakciniše.

Kejn se u reklami predstavi i kaže kako je upravo primio vakcinu protiv kovida. „Nije bolelo – to ne zna mnogo ljudi“, govori.

Reditelj se zahvali Kejnu i dodaje: „Obavestite malenog da nije dobio posao“.

Govoreći o svom učestvovanju u reklami, Džon je izjavio da je želeo da ljudima pokaže prednosti vakcinacije i kako pomaže u sopstvenoj zaštiti i ljudi koje volimo.

„Nadam se da svi možemo okupiti i dati svoj doprinos u borbi protiv ove bedne bolesti“, rekao je muzičar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.