Ekstremna vožnja po pesku, stenama i ledu

    Trka Extreme E donosi izazove, avanture, ali i predstavlja najotpornije Continental pneumatike

    0
    Foto: Contintental

    Sa početkom sezone u oazi Al-Ula 20-21. marta, dve grupe od po šest timova počinju jednu od najizazovnijih trka na planeti – Extreme E! Dvanaest timova takmičiće se u vožnji električnih SUV vozila na nekim od najudaljenijih lokacija na svetu, u direktnoj borbi sa najekstremnijom prirodom.

    Trka po pustinjskom pesku Saudijske Arabije i Senegala, ledenoj pustoši Grenlanda, tropskim krajevima Brazila i po ravnicama Argentine, zahteva napore sa kakvim se vozači do sada nisu suočavali.

    Finale je u Argentini 11. i 12. decembra, gde će biti mesta za četiri najbolje ekipe i konačni “obračun”. Niko Rozberg i Luis Hamilton samo su neki od učesnika koji su oformili svoje timove i koji će voziti ODYSSEY 21, potpuno novi model električnog SUV-a. U velikom broju detalja koji određuju pobednike od onih koji to žele da budu, izdvajaju se i jedinstveni pneumatici. Gume će, naime, prolaziti test opterećenja i na ekstremnim vrućinama i na dubokom minusu.

    Iz kompanije Continental, suosnivača takmičenja i ekskluzivnog dobavljača pneumatika za Extreme E, otkrivaju kako su uspeli da naprave jedan od svojih najotpornijih proizvoda i kako je moguće da iste gume tokom trkačke sezone izdrže tako ekstremne temperaturne razlike i različite podloge, kao što su pesak, blato, led, stene…

    Prvi korak pri njihovom razvoju bio je proučavanje ograničenja performansi i elastičnosti nekoliko dokazanih proizvoda visokih performansi. Krajnji proizvod je jedna od najtvrđih proizvedenih guma CrossContact Extreme E.

    Prečnika 37 inča, širine 12,5 inča i točka od 17 inča, ova guma optimizovana je za vrhunske performanse na svim vrstama terena i sadrži idealnu kombinaciju vučnih rebara i džepova za pružanje maksimalnog prianjanja na bilo kom terenu. Tokom trka će se koristiti i tehnologija ContiConnect za stalno prikazivanje podataka o gumama, kao što su pritisak i temperature.