Zepter International osnovao je 1986. jedan od naših najpoznatijih biznismena Filip Zepter, čije ime je širom sveta odavno postalo sinonim za uspeh. Kao vizionar koji ne prihvata prepreke on je svoju kompaniju doveo do samog vrha, ali i dalje ima inovativne ideje i ciljeve.

Već preko tri i po decenije Zepter grupa ne prestaje da raste, razvija se i svakim sledećim korakom otvara nova vrata budućnosti. Tako je, rukovodeći se svojom filozofijom: za bolji i zdraviji život, 2008. osnovan Zepter Real Estate, a o njihovom načinu poslovanju, realizovanim projektima, ali i narednim planovima razgovarali smo sa članom izvršnog borda Đorđem Rašićem, koji je posebno ponosan na ekskluzivni Zepterme kompleks u Vrnjačkoj Banji, zbog njegovog jedinstvenog koncepta i neprikosnovenog kvaliteta.

Kompanija Zepter Real Estate upravlja jednim od najvećih portfolija nepokretnosti u Srbiji. Koja je sfera vašeg poslovanja na našem tržištu?

Zepter Real Estate posluje u sastavu Zepter grupe u Srbiji i razvija jedan od najvećih rezidencijalnih, prodajnih, kancelarijskih i industrijskih portfolija kod nas, koji trenutno čini preko 380.000 kvadratnih metara prostora i 1.000.000 kvadratnih metara razvojnih projekata. Objekti su locirani u Beogradu i skoro svim značajnijim gradovima naše zemlje.

Zašto klijenti biraju Zepter Real Estate?

Kompanija Zepter postoji već tri decenije, posluje u preko 60 zemalja sveta i ima zavidnu reputaciju zahvaljujući inovativnim proizvodima i impozantnim objektima. Samim tim, Zepter Real Estate zaslužio je poverenje klijenata, kojima posvećujemo punu pažnju. Isto tako, vodimo računa o promenama na tržištu, a realizovani projekti su dokaz toga da je svaka naša investicija pažljivo osmišljena i planirana.

Postoji li neki projekat u Srbiji koji biste posebno istakli?

Posebno smo ponosni na Zepterme kompleks u Vrnjačkoj Banji, čija će izgradnja biti gotova u maju 2022. Smešten na 30.000 kvadratnih metara, on će obuhvatati moderne i kompletno opremljene hotelske apartmane, što predstavlja nov i jedinstven koncept na našem tržištu. S obzirom na to da se nalazi na Promenadi, osim sadržaja koji će im biti dostupni unutar samog zdanja, njihovi vlasnici će moći da uživaju i u svim lepotama ove atraktivne turističke destinacije.

Zbog čega ste se odlučili za gradnju tog prestižnog objekta?

Kompanija Zepter je pre četiri godine kupila hotel koji je tik pored Zeptermi, pa je bilo logično da postanemo vlasnici i tog objekta i udahnemo mu novi život. On je bio tu već 30 godina i narušavao je izgled Vrnjačke Banje. Iskoristili smo postojeći betonski blok, a onda smo ovom zdanju dali mediteranski izgled.

Po čemu se Zepterme kompleks izdvaja?

Zepterme se izdvajaju svojim vrhunskim kvalitetom i izuzetnim materijalima, a naši kupci jednim potezom dobijaju i apartman i sve što je neophodno za svakodnevno funkcionisanje i relaksaciju. Kuriozitet je da će kreveti u Zeptermama imati dušeke Quanomed izrađene od 100 % prirodnog latexa i obložene kašmirom i srebrom, što garantuje potpuni odmor. Osim toga, svaka jedinica će imati zasebni klima-uređaj, dok će se na krovu nalaziti helidrom.

Kome su namenjeni luksuzni Zepterme apartmani?

Volim da kažem da su namenjeni svima. Naša parola je: za život, odmor i uživanje. Njihovi vlasnici će po simboličnim cenama moći da koriste spa centar površine preko 2.000 kvadrata, dok je u prizemlju tržni centar sa 22 lokala. Neki od njih su prodati, a neki izdati, pa će u njemu uskoro biti brojni vodeći brendovi u Srbiji, frizerski salon, knjižara, kafei i restorani.

Šta je vaš sledeći korak u Srbiji?

S obzirom na činjenicu da su banjski i planinski turizam u konstantnom razvoju, sledeći koraci će sigurno biti usmereni u tom pravcu. Prvi među projektima biće hotel na Trgu u Banjaluci površine 21.000 kvadratnih metara.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.