Kompanija Imlek iskoristila je Svetski dan mleka kao povod da iznenadi svoje najmlađe potrošače, pa je u skladu sa tim realizovala donaciju nekoliko tona Moja Kravica proizvoda, mleka i čokoladnog mleka, Institutu za majku i dete u Beogradu, Domu za nezbrinutu decu ”Duško Radović” u Nišu, Dečijem selu u Sremskoj Kamenici, kao i roditeljskim kućama u Beogradu, Nišu i Novom Sadu, koje su pod okriljem organizacije NURDOR.

Poznato je da Imlek sa brendom Moja Kravica posebnu pažnju posvećuje najmlađima, koje već dugi niz godina uveseljava mlečnim paketićima. Donacije poput ove na najbolji način oslikavaju osnovni cilj društveno odgovorne uloge Imleka, koja je fokusirana na obezbeđivanje zdravog i pravilnog razvoja dece. U skladu sa tim, Svetski dan mleka bio je idealan povod za donaciju mlečnih proizvoda ustanovama za nezbrinutu i bolesnu decu širom Srbije, koja su se jednoglasno i uz osmeh izjasnila da im je Moja Kravica čokoladno mleko omiljeni napitak.

”Svetski dan mleka za nas predstavlja izuzetno važan datum, jer tada imamo priliku da, kao regionalni lider u oblasti proizvodnje mleka i mlečnih proizvoda, podsetimo najmlađe i njihove roditelje na značaj konzumacije mleka. Kako je Moja Kravica simbol bezbrižnog detinjstva mnogih generacija, mi nastojimo da tu tradiciju prenesemo i na buduće generacije, a po njihovim osmesima, rekla bih da nam dobro ide. Pored neprocenjive radosti na njihovim licima, zadovoljstvo nam pričinjava i činjenica da naši mlečni proizvodi pozitivno utiču na rast njihovih kostiju, zuba, ali i kognitivnih funkcija, poput učenja i pamćenja. Mi u kompaniji Imlek želimo da detinjstvo zaista bude najradosnije i najbezbrižnije doba, tako da ćemo se truditi da i u budućnosti ulepšamo taj period života što većem broju mališana”, istakla je Marija Malović, regionalni menadžer za odnose s javnošću kompanije Imlek.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.