U utorak, 29. decembra, kompanija Desing je predstavila nove, visoko kvalitetne proizvode od oblačinske višnje koji su rezultat zajedničkog rada Centra za razvoj inovativnih proizvoda od oblačinske višnje sa 6 proizvođača hrane. Tokom 2020. godine, Centar je uz podršku USAID-ovog Projekta za konkurentnu privredu, radio na razvoju i promociji novih proizvoda od ovog voća, namenjenih potrošačima na domaćem i međunarodnom tržištu kako bi se povećala njihova vrednost, a time i prodaja i izvoz.

„Oblačinska višnja je čuvena je po jedinstvenoj ravnoteži slatkog i kiselog ukusa. Doprinosi blagostanju ljudskog organizma zahvaljujući hranljivim materijama koje sadrži, a korišćenjem novih tehnologija pomogli smo domaćim proizvođačima da stvore  kvalitetnije i bezbednije proizvode za savremene kupce. Žig Oblačinske višnje koji se nalazi na ambalaži je garancija da su korišćeni samo najkvalitetniji sastojci.“, istakla je Marija Tomić, direktor marketinga Desing Taste Centra. 

Razvijeno je više od dvadeset novih proizvoda među kojima su i kandirana oblačinska višnja u sirupu, čokolade i dražeje sa liofilizovanom višnjom, granola mešavina od oblačinske višnje, jogurt sa oblačinskom višnjom i žitaricama, 100% voćni sok od oblačinske višnje i jabuke. Kompanije Cold Pressok, Art Ival, Amaks – Jo.to.Go, Zdravo Produkt, Dolovac Organic i Puratos, su nakon uspešne internacionalne premijere tokom Food Ingredients 2020 sajma i FMCG Retail konferencije, sada u prilici da predstave svoje proizvode domaćim potrošačima. U toku su pregovori sa maloprodajnim lancima i prodavnicama visokokvalitetne hrane, nakon čega će ovi proizvodi biti dostupni na domaćem tržištu.  

“Sa našim partnerima, izuzetnim i posvećenim kompanijama i saradnicima, uspeli smo da napravimo veliki broj premijum proizvoda od oblačinske višnje. U novu 2021. ulazimo sa velikim očekivanjima da će još “jedna višnjica na torti“ biti i promocija Oblačinska preliva za sladoled koju ćemo realizovati, na tržištu Srbije, Bugarske i Slovenije, sa vodećim svetskim lancem restorana brze usluge. Ipak, za mene je najveće dostignuće to što sve češće umesto “samo višnja“ čujem “Oblačinska višnja”. To mi daje uverenje da ostvarujemo  postavljene ciljeve – da od “oblačinske” stvorimo brend i da oni koji kupe proizvod napravljen od ove autohtone sorte višnje, znaju da su dobili nešto posebno i izuzetno”, poručio je Miodrag Tomić, direktor i vlasnik kompanije Desing.

Centar za razvoj inovativnih proizvoda od oblačinske višnje će i u narednom periodu nastaviti da radi na privlačenju proizvođača iz poljoprivredno-prehrambenog sektora kako bi se zajednički promovisali i izašli na nova tržišta. Centar je organizovao besplatne obuke o tehnologiji i bezbednosti hrane, inovacijama, marketingu i promociji, pristupu tržištima i prodajnim strategijama. Više informacija o obukama i narednim aktivnostima možete videti ovde: http://oblachinska.rs/

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.