Domaći električni bicikli iz snova

    7

    Neosporna je činjenica da električni bicikli iz godine u godinu postaju sve popularniji širom planete. Njihov broj na ulicama Srbije je svakog dana sve veći, a tome je ponajviše doprinela upravo činjenica da su ovi bicikli odlična investicija tj. da za uložen novac donose ne samo željeni komfor u smislu pređenih kilometara i udobnosti, nego i lakoću održavanja i korišćenja, kao i zanemarljive prateće troškove. Primer: zamislite samo koliko se uštedi na gorivu vozeći se biciklom na baterije, odnosno električni pogon, plus na to treba dodati i bezmalo 0% emisije štetnih materija, kao i podatak da se električni bicikli lako parkiraju (zauzimaju minimalan prostor) i da za njih nije potrebno imati vozačku dozvolu.

    Običan bicikl obezbeđuje bezbrižnu i ekonomičnu vožnju, ali sa električnim biciklom stvari postaju mnogo zanimljivije i lakše. Električni bicikli su odlični i za starije ljude koji su navikli da im bicikl bude glavno prevozno sredstvo, ali više nisu u stanju da se naprežu vozeći ga. Zapravo, upotreba električnih bicikala je mnogo šira od prevoza osobe sa jedne lokacije na drugu. Oni se sve više koriste i u dostavne svrhe, za patronažu, ali i direktnu prodaju. Srbija ima svog proizvođača električnih bicikala, kompaniju E prime koja razvija i proizvodi vrhunska rešenja itekako zanimljiva ne samo domaćim i regionalnim već i stranim kupcima. Aktuelna ponuda pomenute kompanije je veoma bogata i raznolika – od low end modela do najviše klase za koju je ovaj proizvođač osvojio impresivne domaće i međunarodne nagrade.

    U skladu sa aktuelnim trendovima kompanija E prime je za tekuću 2020 godinu spremila niz noviteta među kojima su novi modeli popularnih električnih bicikala effecto i effecta, koji su doživeli promene na nivou dizajna koji je sada mnogo atraktivniji, ali i na nivou pratećih elemenata (manja centralna kutija, nova svetla, novi tasteri…). Tu je i nova elektronika koja će u značajnoj meri poboljšati korisničko iskustvo ovih rešenja. Novi modeli su dostupni samo u izvedbama City i Deluxe koje su i najpopularnije. Među novitetima ove godine očekuje se i novi EVO R model koji će biti težak svega 21 kilograma i cenovno prilagođen najširem krugu korisnika. Premijera novih E prime električnih bicikala se očekuje na sajmu Moto Passion u martu mesecu, dok se prvi primerci za isporuku i prodaju očekuju tokom aprila i maja.

    “Ova godina je jako važna za kompaniju E prime iz mnogo razloga – novi proizvodni pogon je tu, spremili smo nove modele, kao i zanimljive dodatke, a tu su i neka inovativna rešenja koja će u značajnoj meri poboljšati samo korisničko iskustvo u vožnji naših bicikala. Brojne nagrade iz prošle godine su nam dale vetar u leđu, ali i podsetile na veliku obavezu koju imamo prema korisnicima ispred sebe.” – izjavio je Milan Manojlović ispred kompanije E prime.

    7 KOMENTARA

    1. Ovi bicikli se izvoze u EU kao srpski proizvod, a to ne može bez dokaza o poreklu. Tužno je što ljudi u Srbiji teško poverujuda se nešto dobro i kvalitetno proizvodi i kod nas. Ponižavamo sami sebe i svoju pamet, očekujemo da nas drugi poštuju. Zato i služimo da motamo kablove.

    2. Za cenu najjeftinijeg sam kupio Suzuki GZ250 (mali kruzer), za cenu srednjeg BMWk75s (oldtimer motocikl) i ostalo mi je još 200 eur, a za cenu najskupljeg dodavši 1000 eur kupio sam Mini Cooper 1.4, sva vozila sa malom kilometražom i u dobrom stanju. Ovakva električna vozila treba da imaju cenu 350-400 eur, i imaju takvu cenu u Kini. Ne vidim smisao da neko pokušava ovde proizvodnju, mada je to samo zamazivanje, jer delovi su opet iz Kine. Ovaj beli na slici je 1500, dok je crni 1200 eur, niste valjda mislili da će masovno ovde da ih kupuju. Ni dizajn baš nije nešto revolucionaran naizgled… Možda ste računali na subvenciju jedno 80%, pa da plaćaju svi poreski obveznici.

      • Komentar je vise nego površan.
        Komparacija, način i namena upotrebe nema veze jedno s drugim.
        Poredjenje oldtimera i bicikla?
        Subvencija države?
        Nažalost samo još jedan slučaj čoveka kome je dovoljan Mini Moris, GZ 250…
        A što se tiče Kine, pa ima u Kini za 300-400 evra, ali je i roba nažalost takvog kvaliteta koliko ste rekli. A da se doveze do srbije nije 20 evra nego par stotina evra.
        Ako se ne razumete pišite komentare tamo gde imaju smisla.

      • E dobro je da ima još ovakvih ljudi sa jakom kritikom i dobrom voljom da neko uspe. Hahahahahaaaa
        Neverovatno!
        Sramota da Vas bude.

    Comments are closed.