Pored toga što je epicentar gradske kupovine, Rajićeva Shopping Centar se tokom prethodne godine mogla pohvaliti i pružanjem uzbudljivih iskustava svojim posetiocima, kroz raznolike humanitarne, edukativne, kreativne i zabavne sadržaje. O godini koja je iza nas, kao i o planovima za ovu pred nama razgovarali smo sa direktorom Rajićeva Shopping Centra, gospodinom Nemanjom Savčićem.

Rajićeva Shopping Centar nalazi se u samom srcu grada i prepoznatljivo je obeležje Knez Mihailove. Finale 2022. u Rajićevoj bilo je obeleženo prilikama da posetioci iskuse „novogodišnju čaroliju iz drugog ugla.“ Ova praznična kampanja obuhvatila je „veliko novogodišnje poklon-odbrojavanje“, dinamičan „lov na poklone“ u prostoru tržnog centra, kao i humanitarnu izložbu i licitaciju. Sve ovo bilo je ispraćeno gigantskom snežnom kuglom na ulazu u tržni centar, u kojoj su posetioci mogli da naprave originalne praznične fotografije. Decembar u Rajićevoj upamćen je kao jedinstven skup zabavnih događaja, a svako ko se našao na licu mesta svedočio je dobrom raspoloženju.

Moderni šoping centri nisu više samo mesto kupovine. Rajićeva ulazi u šestu godinu svog postojanja, a za to vreme profilisala se kao urbano jezgro grada, pružajući sveobuhvatno iskustvo savremenom potrošaču.

Foto promo

Kako je protekla 2022. godina u Rajićevoj? Po čemu se razlikovala u pogledu onoga što drugi tržni centri pružaju potrošačima?

Mnogo je specifičnosti koje Rajićeva Shopping Centar čine drugačijom od ostalih tržnih centara – i to ne samo u Beogradu, već i u čitavoj Srbiji. Od lokacije koja je apsolutno jedinstvena, do najboljih svetskih brendova od kojih se neki samo mogu naći u Rajićevoj, a u odnosu na celu Srbiju. Pored ovoga, Rajićeva nudi i jedinstvenu ponudu gastronomskog uživanja i pogled na Beograd iz drugog ugla, koje se neretko prepričava kao upečatljivo iskustvo. Kod nas je otvoren i prvi Starbucks u Srbiji, jedini Vapiano restoran, pa sve do Mama Shelter restorana i hotela.

U godini koja nam je prethodila, Rajićeva Shopping Centar je realizovala impozantan broj društveno odgovornih kampanja i aktivnosti. Smatrate li da obezbeđivanje sadržaja poput besplatnih edukacija, radionica, humanitarnih akcija i slično može da doprinese ostvarivanju višeg cilja?

Sa jedne strane, nije na nama da reklamiramo naše društveno odgovorne kampanje – mi to realizujemo iz zaista savesnih razloga i svakako ćemo sa istim nastaviti i u budućnosti. Sa druge strane, od humanitarnih organizacija smo dobili savet, pa i molbu, da upravo na primeru naših društveno odgovornih aktivnosti motivišemo i druge poslovne organizacije i korporacije da isto to realizuju. Takođe bih ovom prilikom želeo da skrenem pažnju svima koji su u mogućnosti da se više bave humanitarnim aktivnostima. Osim humanitarnih aktivnosti, promovisali smo i kulturu, mlade slikare, fotografe, modne dizajnere, i sve one koji doprinose razvoju našeg društva.

Foto promo

Koliko kvalitetno provedeno vreme u tržnom centru utiče na proces kupovine?

Upravo povezanost kupovine sa lepom i specifičnom atmosferom utiče na lojalnost naših kupaca. Provesti vreme u jedinstevom ambijentu Rajićeva Shopping Centra, kao i naših restorana na krovnoj terasi i kafića svakako je sastavni deo posete našem šoping centru, gde posetioci imaju mogućnost da uživaju i opuste se u okviru svog šoping dana.

Zašto baš „U srcu grada“? Koliko daleko seže značenje ovog slogana sem očiglednog?

U proteklih pet godina uvideli smo da naši sugrađani, ali i mnogobrojni gosti našeg grada, Rajićeva Shopping Centar vide upravo na način da ovo jeste i geografski, ali i taj urbani, šarmantni centar u srcu grada. Kroz mnogobrojne aktivacije koje smo radili, mi smo se trudili da tu prepoznatljivu reputaciju i održimo.

Kakvi su sadržaji trenutno na raspolaganju posetiocima Rajićeva Shopping Centra?

Ponosni smo na celokupnu ponudu u okviru centra, jer vidimo da imamo lojalnost naših komšija iz najužeg dela Beograda. Svi oni u Rajićevu dolaze ili u dnevnu kupovinu ili u ozbiljniju kupovinu kod naših zakupaca, ali takođe i kako bi proveli vreme sa porodicom, prijateljima u nekom od kafića ili restorana. Zanimljivo je da tokom letnjeg perioda često čujemo mnogo stranih jezika u našem centru, a još češće čujemo i da neko nekome kaže “naša Rajićeva”.

Foto promo

Šta je ono što Rajićevu razlikuje od drugih tržnih centara u pogledu sadržaja koji pruža?

Rajićeva ima značajan broj zakupaca koji se samo ovde mogu naći (Vapiano, Scotch & Soda, Remiks.com, Space itd.) i svakako je to jedna od njenih najvećih prednosti. Naravno, ne možemo, a da ne istaknemo i samu lokaciju, u samom centru kulture, istorije i zabave Beograda.

Možemo li očekivati novitete u 2023. godini i kakve? Da li će novi brendovi pronaći svoje mesto u Rajićeva Shopping Centru?

Mnoge planove smo u prošloj godini ispunili, a u sledeću godinu ulazimo sa još više ambicije. Očekuju nas mnoge marketinške aktivnosti, naročito od Uskrsa, kada očekujemo veliki broj stranih turista. Želimo našim gostima iz inostranstva još bliže da prikažemo Beograd, ali i Srbiju, kako kroz istoriju i kroz modu, tako i kroz društvenost i otvorenost. Takođe, možete da očekujete velika iznenađenja i što se tiče novih brendova u Rajićeva Shopping Centru, i jako smo nestrpljivi da otkrijemo nova imena koja će biti deo našeg tržnog centra u srcu grada.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.