Deset najpoznatijih fotografa podržalo kampanju za brigu o zdravlju očiju

    0
    Foto: promo

    Jedinstvena izložba „Tvoj pogled na svet“ u Silosima

    U Silosima Beograd otvorena je izložba pod nazivom „Tvoj pogled na svet“, koja okuplja deset naših najpoznatijih fotografa, a u okviru istoimene kampanje kompanije Roche. Neobična postavka izložbe koja će trajati do 30. juna, osmišljena je da skrene pažnju na probleme sa kojima se susreću osobe sa oslabljenim vidom, stavljajući ispred posmatrača prepreku koja dočarava neke od simptoma problema sa očima. Deset fotografija velikih formata prikazuju različite poglede na svet umetnika Nebojše Babića, Miše Obradovića, Miloša Nadaždina, Vukice Mikače, Bratislava Brace Nadeždića, Severa Zolaka, Jelene Jovanov, Marka Vulevića, Dušana Milenikovića i Danila & Sharon, koje će posetioci moći da otkriju posmatrajući ih upravo iz perspektive osoba sa smetnjama u vidu.

    Foto: promo

    „Izložbom „Tvoj pogled na svet“ želeli smo da slikovito približimo široj javnosti način na koji vide ljudi sa različitim oftalmološkim oboljenjima i time apelujemo na brigu o zdravlju očiju. Cilj nam je da upoznamo javnost koliko je važno da redovno idu na kontrole, kako bi se što ranije uočili potencijalni problemi sa očima i kako bi sačuvali vid. Istovremeno, kompanija Roche je fokusirana na razvoj terapija za sprečavanje gubitka vida, sa ciljem da redefinišemo standarde nege za osobe koje žive sa oštećenjem vida. Izuzetno nam je drago da su se naši najbolji fotografi odazvali pozivu i želela bih da im se zahvalim što su prepoznali značaj izložbe i podržali nas u našoj brizi za pacijente i društvo u celini. Nadamo se da će što veći broj ljudi iskoristiti priliku da dođe na ovo jedinstveno mesto na Dunavu i poseti izložbu,“ istakla je generalna direktorka kompanije Roche, Ana Govedarica, povodom otvaranja izložbe u Silosima.

    Foto: promo

    Društveno odgovorna kampanja pod nazivom „Tvoj pogled na svet“ za cilj ima da podstakne brigu o zdravlju očiju obavljanjem redovnih oftalmoloških pregleda. Kampanja skreće pažnju na probleme sa kojima se susreću osobe sa oboljenjima mrežnjače koja su među glavnim uzrocima slepila i oslabljenog vida, a koja danas pogađaju više osoba nego ikada ranije. Samo neki od znakova ovih poremećaja mogu biti tamne mrlje ili linije u vidnom polju koje dovode do poteškoća pri radu i obavljanju svakodnevnih aktivnosti. To utiče na život obolelih i njihovih porodica, a može da dovede i do anksioznosti, depresije i povlačenja u sebe. Rano prepoznavanje promena u vidnom polju može unaprediti lečenje i sprečiti oštećenja ili potpuni gubitak vida.

    POSTAVI KOMENTAR

    Unesite komentar
    Unesite ime