Crafter je više od maloprodavca DIY opreme

    Piše Jan Alman, član borda u kompaniji Wurth

    0
    Foto: Promo

    Tokom prethodne godine među najtraženijim zanimanjima u Srbiji, bili su i zanatlijski poslovi. Iako već duže vreme, tradicionalno spadaju u deficitarna zanimanja, u godini „koju je pojela korona”, naći dobrog i slobodnog majstora bio je izazov, te su potrošači „uzeli stvari u svoje ruke”.

    Kako je fizičko distanciranje ideje i kreativnost usmerilo na naše domove, tako je primećen i porast online trgovine. Proizvodi iz grupe kuća i bašta bili su prve tri kategorije koje su se u 2020. najviše kupovale. Bilo da je u pitanju neki manji ili veći projekat, želja da uštedimo novac, ili da završimo dugo odlagane kućne obaveze, i pored brojnih tutorijala na internetu, bio nam je potreban odgovarajući alat, ali i savet, objašnjenje, ruka i preporuka.

    Vođeni željom da pružimo najbolje alate i materijale, ali i pomoć, u saradnji dveju kompanija sa dugogodišnjim iskustvom, nastao je Crafter. Kako i naš slogan „Hajde da radimo zajedno” glasi, želeli smo da našim potrošačima budemo početna stanica u procesu kreiranja i realizacije profesionalnih poslova i kućnih radova.

    Zato je Crafter više od maloprodavca DIY opreme. U svojoj ponudi Crafter sadrži više od 40.000 artikala, ali i usluge, poput iznajmljivanja alata, koje će svakom profesionalnom ali i majstoru početniku pomoći da završi započeti projekat. Koncept Craftera podržava osnovnu ljudsku ideju da stvori, poboljša, pomeri granice onoga što se može učiniti sa malo troškova ili složenih resursa. Osim zadovoljstva koje dolazi sa stvaranjem nečega vlastitim rukama, Crafter će vam pomoći da uštedite novac, pružiti savete ali i praktičnu pomoć.

    Ovu, kao i sve naredne godine, želimo da obeležimo uspešnim i kvalitetnim projektima, zajedničkim radovima, da naviknemo naše potrošače da više ne moraju sve sami. Da budemo mesto na kojem počinje i završava se svaki kućni projekat.