Čista preciznost: Svi novi Opelovi modeli nosiće redizajnirani logo brenda

    0

    Opel se obnovio novom Mokkom. Novi model je prvi koji ima Opel Vizor kao buduće lice brenda i potpuno digitalni kokpit budućnosti, Pure Panel. Natpis “Mokka” je dizajniran posebnim fontom i sada je smešten na sredini zadnjih vrata ispod Opelove munje. Logo legendarne marke je takođe prepravljen i krasiće sve buduće modele nemačkog proizvođača automobila.

    „Prsten je sada tanji, elegantniji, precizniji i karakterističniji. Ovo još više naglašava munju“, kaže potpredsednik Dizajna Mark Adams. „Svi detalji su oštri sa vrlo malim radijusom. Opelov natpis je integrisan u donji deo prstena – kao fino graviranje u komadu nakita. To pokazuje čistu nemačku preciznost. Integrisana „munja“ istaknuta je u Vizoru i smeštena na zadnjim vratima u centralnom delu“.

    Munja u krugu ukrašava sve Opelove modele od 1963. godine. U zavisnosti od modela i godine proizvodnje, amblemi se malo razlikuju. Od 1970. godine postavljene su jasne smernice za dizajn u svim oblastima kompanije. Ovaj dizajn je prvi put redizajniran 1987. godine. Sledeće modernizacije su usledile u novom milenijumu, u kojima je bljesak munje poprimio trodimenzionalni oblik, sa logotipom kompanije i amblemom kojem su se približavali. Od 2016. godine, Opelove modele krasi precizno isklesana hromirana munja. Zvanični logo kompanije dizajniran je u modernom ravnom obliku u leto 2017. Redizajnirana munja za buduća vozila sada se savršeno uklapa u dvodimenzionalni logo za reklamiranje i digitalnu komunikaciju.