Imajući u vidu da mladi često putem Interneta tragaju za savetima za negu kože, a u želji da im ukaže na podršku brojnih tzv. digitalnih dermatologa i važnost stručnih preporuka, vodeći američki brend CeraVe pokrenuo je projekat „CeraVe days“ u saradnji sa određenim fakultetima i studentskim ustanovama u tri grada – Beogradu, Novom Sadu i Nišu.

O ovom projektu, preporukama za studente, planovima,  kao i saradnji sa dermatolozima po čemu je ovaj brend, uostalom i osnovan od strane dermatologa, i prepoznat, razgovaramo sa Jelenom Prša Šimko, Medical Communications Manager-kom, u okviru kompanije L’Oréal Adria Balkan.

Šta je inspirisalo brend da pokrene projekat „CeraVe days“ i koji su bili primarni ciljevi ove inicijative?

Ovaj projekat predstavlja posvećenost našeg brenda osvešćivanju i edukovanju mladih generacija o značaju adekvatne i pravilne nege kože. U skladu s tim, važan je deo strategije brenda, jer nam je omogućio da se direktno povežemo sa mladima, da saslušamo i još bolje uvidimo njihove potrebe, jer su nam važni i na koje smo veoma usmereni prilikom kreiranja naših proizvoda. Pored toga, ovom inicijativom smo želeli da odamo zahvalnost svim našim saradnicima, pre svega dermatolozima, koji nam svakodnevno, i u Srbiji, ali i širom sveta, pomažu u edukaciji potrošača.

Koliko su studenti prepoznali značaj projekta – kakav je bio odziv i koji su njihovi utisci nakon direktnih razgovora i pregleda od strane stručnih lica?

Imali smo priliku da prenesemo znanje na više od  400 studenata na edukativnim predavanjima u sva tri grada, a skoro 1000 je pregledano od strane dermatologa. Primetili smo da su imali potrebu za stručnim savetima i visoko zalaganje za temu, što nas veoma ohrabruje da nastavimo sa našom misijom.

Koje su prednosti posete dermatologu? Koliko je preporučljivo da mladi samostalno odlučuju o proizvodima koji će biti deo njihove svakodnevne rutine?

Poseta dermatologu može imati mnoge prednosti, uključujući pružanje stručne dijagnoze i lečenja, kao i prevencije određenih kožnih stanja. To znači da dermatolog može pružiti personalizovane preporuke za proizvode i tretmane, koji odgovaraju specifičnim potrebama kože pojedinca.

S druge strane, samostalno odlučivanje o proizvodima za negu kože lica ili tela može biti rizično, jer se dešava da mladi koriste ono što su videli kod prijatelja, ili na Internetu, što neretko izaziva neke iritacije ili čak oboljenja. Stoga je preporučljivo da potraže savet stručnjaka, a dobra vest da postoje i brojni tzv. digitalni dermatolozi aktivni i na društvenim mrežama, koji su im uvek dostupni i koji na svojim kanalima pružaju različite korisne informacije.

Da li verujete da se ovakvim projektima može doprineti boljem razumevanju značaja zdravlja kože?

Apsolutno! Projekti poput „CeraVe days“ podsećaju na prave vrednosti – da stručnjaci pomažu i u prevenciji problema, ali i rešavanju, te dugoročno zdravijoj koži. Nadamo se da smo uspeli u misiji da druženjem i pozitivnom energijom motivišemo brojne mlade, te da će i oni zajedno sa nama, podsticati sve svoje drugare da se na ovaj način edukuju i brinu o zdravlju svoje kože. Potrudićemo se da organizujemo još ovakvih inicijativa, a svakako nastavljamo sa brigom o studentima, kao i ostalim potrošačima, kroz druge aktivnosti i projekte brenda CeraVe.  

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.