Istraživanje brenda CeraVe pokazuje da je 64 odsto pojedinaca promenilo svoju rutinu čišćenja kože u poslednjih godinu dana, ali ne uvek na bolje. To je povod da u okviru kampanje „Čišćenje kože prema preporuci dermatologa“ podsete potrošače da su dermatolozi jedini relevantan izvor informacija

Prethodnagodina preokrenula je gotovo sve aspekte života ljudi – uključujući i negu kože. Tim povodom, vodeći američki dermakozmetički brend CeraVe sproveo je globalno istraživanje u 23 zemlje sa više od 10.100 ispitanika. Istraživanja su pokazala da je 64 odsto ljudi u svetu u poslednjih godinu dana promenilo rutinu čišćenja kože, dok je samo 11 odsto njih potražilo informacije o čišćenju lica direktno od dermatologa. Kako bi proširio svest o pravilnom čišćenju lica i izbora rutine, pomenuti brend, kampanjom Čišćenje kože prema preporuci dermatologa ističe značaj stručnjaka kada je reč o pravilnoj nezi lica.

KAKO DA IZBEGNITE UOBIČAJENE ZABLUDE O ČIŠĆENJU LICA

Google vam može biti prijatelj da otkrijete kako biti u trendu tokom ovog leta – kako da izgleda frizura, nokti, koje boje dominiraju, prilikom izbora haljine ili bikinija, međutim, za pravilno čišćenje kože lica prednost treba dati stručnjacima – dermatolozima.

Pravilno čišćenje lica je presudan prvi korak do efikasne rutine nege kože, a neizmerno je važno da se pacijenti savetuju sa dermatologom kako bi pravilno odabrali sredstvo za čišćenje koje je pH uravnoteženo, bez mirisa i sadrži sastojke koji umiruju i ne narušavaju kožnu barijeru“, istakao je dermatolog dr Ted Lejn.

Statistike pokazuju da veliki broj pojedinaca su nedovoljno informisani na temu pravilnog čišćenja lica.

  • 69% ispitanika koristi vruću i toplu vodu za čišćenje lica
  • 67% ispitanika ne koristi pH uravnotežena sredstva za čišćenje
  • 42% ispitanika koristi samo vodu za čišćenje lica
  • 31% ispitanika oseća „škripavost“ nakon čišćenja, što može ukazivati na oštećenu barijeru kože
  • 30% ispitanika misli da čišćenje ne može pomoći u obnavljanju barijere kože

Sa druge strane, ispitanici koji su se prirdržavali preporuka dermatologa izjavili su da im se zdravlje kože poboljšalo u poslednjih godinu dana.

  • 59% ispitanika koristi sredstvo za čišćenje lica
  • 76% njih oseća kako im sredstvo za čišćenje održava barijeru kože
  • 25% njih izjavilo je da im se zdravlje kože poboljšalo u poslednjih godinu dana

Budite i vi na dobroj strani statistike i sledeći put na Google-u potražite dermatološke ordinacije.

CERAVE PROIZVODI ZA ČIŠĆENJE LICA: PO MERI DERMATOLOGA

SPAS ZA MASNU KOŽU LICA – ČISTI I UKLANJA VIŠAK SEBUMA

Zahvaljujući hipoalergenoj formuli bez mirisa i sapuna, Penušavi gel za čišćenje, odgovara i osetljivoj koži koja je normalna do masna, a sklona nesavršenostima poput akni i mitisera. Dubinski čisti i uklanja šminku, kao i višak sebuma, a tri esencijalna ceramida u njegovom sastavu podstiču zaštitu prirodne barijere kože. Nanesite penu na mokre ruke i umasirajte, postupak ponavljajte ujutru i uveče, a za dodatnu hidrataciju nakon pene, koristite Hidratantnu negu za lice.

EMULZIJA ZA NORMALNU DO SUVU KOŽU KOJA ČISTI I HIDRIRA

Hidratantna emulzija za čišćenje formulisana je za osetljivu kožu lica koja je normalna do suva i sklona iritacijama, uključujući ekceme. Blag sastav bez mirisa, hipoalergen, čisti lice, ali istovremeno zadržava prirodnu hidrataciju kože zahvaljujući tome što u svom sastavu osim tri esencijalna ceramida sadrži dodatak hijaluronske kiseline. Za najbolje rezultate emulziju treba koristiti ujutru i uveče, a kao sledeći korak preporučuje se Hidratantna nega za lice.

SPOJ DERMATOLOGIJE I TEHNOLOGIJE

Ključni sastojak Penušavog gela za čišćenje i Hidratantne emulzije za čišćenje, kao i svih drugih proizvoda iz CeraVe asortimana su ceramidi – molekuli lipida koji se zahvaljujući inovativnoj MVE® tehnologiji sporo otpuštaju u površinskim slojevima kože, osnažujući tako njenu prirodnu barijeru i vraćajući joj vlažnosti i sjaj.

Tagovi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.