Grupa Buč Kesidi predstavlja spot za novu pesmu „Trebaš mi“, treći singl sa njihovog predstojećeg studijskog albuma.

Najnoviji spot je snimljen krajem aprila u Kumrovcu, a režiju potpisuje Judita Gamulin. Kao i na svim spotovima benda do sada direktor fotogragije i novog spota je Luka Trajković. Ovaj singl nasleđuje ranije objavljene „Curimo po asfaltu“ i „Skupi snagu“ i gradi uvod u treći studijski album pančevačke grupe, a dostupan je na streaming servisima.

Novu pesmu Buč Kesidi objavljuje između dva velika, a rasprodata koncerta – 20. maja su u novosadskom Spensu održali svoj najveći i najlepši koncert u tom gradu, a pred njima je koncert nad koncertima koji će imati van Srbije. Momci iz Pančeva su rasprodali koncert na stadionu Šalata u Zagrebu koji će biti održan u subotu 27. maja. O popularnosti u regionu govori činjenica da je Buč Kesidi prvi srpski bend novije generacije koji je rasprodao stadion Šalata. Specijalni gosti na ovom koncertu će biti hrvatski bend DJECA! i slovenački bend Joker Out, predstavnik Slovenije na ovogodišnjoj Evroviziji.

Trudimo se da publici pružimo najbolju verziju nas dvojice kroz našu muziku, spotove, koncerte ili bilo koji drugi projekat. Uvek ćemo stajati punim srcem iza svega što pružimo ljudima i mislimo da je to nešto što oni prepoznaju – trud, rad i kvalitet. Takav način rada nas inspiriše da pružimo što kvalitetniji sadržaj.” poručuju Zoran Zarubica i Luka Racić.

Tokom aprila su održali izuzetno uspešnu klupsku turneju u 12 gradova, u maju svoje najveće koncerte u Novom Sadu i Zagrebu, a veliko finale u Beogradu hiljade njihovih fanova očekuje 16. septembra na stadionu Tašmajdan.

Rad i uspeh levorukog disko pop-rok elektro boj benda Buč Kesidi su dokaz da publika prepoznaje kvalitet i da nema granica.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.