Bronzano priznanje za doktore na vezi

    0
    UEPS dodela priznanja

    DokTok i DNA Communications doveli su telemedicinu u Srbiju

    Na ovogodišnjoj dodeli UEPS priznanja uručene su nagrade najboljima u tržišnim komunikacijama za 2020. godinu, među kojima se našla i inicijativa agencije DNA Communications, DokTok, doktori na vezi. U kategoriji Covid Creativity Community, prvi put ustanovljenoj prošle godine, obuhvaćeni su projekti koje su prikazivali promenu i novonastalu realnost, tj. način na koji je kreativna industrija odgovorila nesvakidašnjem izazovu realnosti sa kojom se čitav svet suočio.

    Pretvorili smo krizu u priliku i doveli telemedicinu u Srbiju onda kada je bila najpotrebnija. Tokom pandemije, razvili smo platformu za besplatne psihološke i zdravstvene konsultacije DokTok. Na taj način, građani su imali priliku da dobiju stručno mišljenje bez odlaska u Dom zdravlja i boravka u čekaonici, a zdravstveni sistem je rasterećen u kriznom periodu. Kao pioniri telemedicine kod nas, vredno smo radili da se ovakav servis prepozna i prihvati, ali i koristi svakodnevno za sve nedoumice i konsultacije koje se tiču zdravlja. Zato je danas, godinu dana kasnije, lepo dobiti priznanje za sav rad koji smo uložili da ova ideja zaživi, čemu svedoči i stalni rast broja korisnika i lekara na platformi. U DokTok kuhinji nastavljamo da vredno radimo i krčkamo vam još mnogo toga novog i inovativnog“, rekla je Tamara Didić ispred Doktok tima.

    Da je ovakva inicijativa bila preko potrebna govore i rezultati koje je ostvarila ova kampanja u samom početku, beležeći uz aktivnu promociju preko 70.000 poseta sajtu, uz oko 1.500 uspešnih konsultacija. Doktok je postalo nešto o čemu se priča, kao nešto što rešava konkretan problem i olakšava funkcionisanje zajednice.

    Zaista smo ponosni na ovu inicijativu i svakako je zadovoljstvo bilo kreirati i raditi na kampanji od izuzetnog značaja za zajednicu u ključnom trenutku, zajedno sa partnerima koji su prepoznali isto. Ljudi su tokom prošle godine bili na društvenim mrežama i pratili su medije više nego inače, što nam je pružilo priliku da se obratimo ciljnim grupama na pravom mestu i u pravo vreme. Izgradili smo brend poznat po dostupnosti, lakoći korišćenja i stručnosti, promenili smo svest javnosti prema telemedicini, promenili smo neke navike i zajedno pomogli hiljadama građana. Stoga nam je zadovoljstvo što je to prepoznala i struka odllikujući nas ovim priznanjem“, dodala je Aleksandra Jevremović, Client Service direktor agencije DNA Communications.