Prerano je za bilo kakve zaključke o rezultatima izbora održanih u Srbiji danas, iako su neke stranke već proglasile pobedu. Ipak, postoji jedan podatak, već pri 68 odsto obrađenih glasova, o kome može da se govori.

I mora da se govori.

Srbija je dobila svog Vildersa. Kako je holandski lider PPV-a iznenadio sve na izborima u toj zemlji, tako je Branimir Nestorović sa listom „MI“ napravio najveće iznenađenje parlamentarnih izbora u Srbiji.

„Glas iz naroda“ čije je Nestorović zaštitno lice (iako nije imenom na listi), osvojio je prema IPSOS-u i CeSID-u 4,8 odsto glasova.

„Niko nam nije davao šanse. A mi smo ušli u krug četiri, pet najjačih partija u zemlji. Mi smo u kampanji potrošili, do deset dana pred kraj kampanje 12.000 evra“, rekao je Nestorović kada su objavljeni preliminarni rezultati.

„Nemamo koalicioni potencijal i 99 odsto nećemo ulaziti ni u kakve koalicije“, dodao je Nestorović.

Brojanje glasova će se nastaviti, ali je sigurno da će Nestorović preći cenzus i imati svoje predstavnike u Skupštini.

Prevazišao je sve rezultate iz anketa i čini se „preuzeo“ najviše glasova Socijalističkoj partiji Srbiji, ali i Zavetnicima i Dverima.

Nestorović je nosilac „novog talasa“ u načinu političkog komuniciranja u Srbiji jer je ostvario popularnost na određenim YouTube kanalima, nije se bavio tradicionalnom kampanjom, a uspeo je da ostvari značajan rezultat.

Njegove političke poruke su antisistemske, Nestorović govori o teorijama zavere, o tome da su svi ljudi koji imaju plave oči zapravo sa druge planete, ali se njegov rezultat kreće oko pet odsto.

Takođe, Nestorovićevi istupi su antizapadno orijentisani, pa se čini da ga nacionalno orijentisani birači posmatraju kao svog predstavnika.

Očigledno je da su brzo zaboravljeni njegovi neodgovorni istupi na početku pandemije koronavirusa.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.