na platou ispred Rajićeva Shopping Centra. 

Već od 15 časova na platou u srcu grada biće postavljena velika pikselata, svojevrsni mural od iskorišćenih limenki, čija je površina čak dvanaest metara kvadratnih. Za njeno postavljanje zadužen je program „Svaka limenka se računa“, koji će pikselatu napraviti od limenki koje je tim festivala vredno prikupljao tokom prethodnih meseci.

Potom će od 17 časova na platou početi nadmetanje u obaranju ruku, na kojem će članovi i članice festivalskog tima izaći na crtu posetiocima Rajićeve, kao i slučajnim prolaznicima – ne bi li ih upoznali sa festivalom na nešto drugačiji način. Osim toga, svi zainteresovani moći će na licu mesta da kupe karte za predstojeće izdanje festivala. 

SNAGO, NE PRISTAJ DA BUDEŠ NEČIJA

Na konferenciji za medije prisutnima su se obratili i festivalski prijatelji uz čiju podršku Bitef uspeva da raste i osvaja nove slobode.

„Već treću godinu zaredom Erste Banka podržava Bitef. Počeli smo saradnju u godini pandemije kada nam je svima bilo teško, a održavanje kulturnih sadržaja veliki izazov. Zajedničkim snagama prebrodili smo sve prepreke i sačuvali ono što je važno, a to je negovanje kulture i umetnosti“, izjavila je Tamara Simović, specijalistkinja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje u kompaniji Erste Bank a.d. Novi Sad. „Zajedničkim snagama, koje ne pristaju da budu nečije, već naše, grčevito držimo kulturnu scenu bogatu bitefovskim sadržajima. Važno nam je da podržimo manifestaciju koja postoji već 57 godina, koja na našu scenu dovodi svetske umetnike, predstave, priče ali i koja promoviše naše domaće pozorišne umetnike.“ 

Dušan Lalić, pridruženi član Izvršnog odbora kompanije Generali Osiguranje Srbija, dodao je kako su i svi u toj kompaniji zadovoljni što su i ove godine uz Bitef: „Jako smo srećni i ponosni što smo deo festivala koji neguje istoriju savremenog teatra. Naša saradnja već prerasta u tradiciju i radujem se da vidim šta nam budućnost donosi. Mi gledamo na ovo partnerstvo kao kombinaciju nasleđa i posvećenosti istim vrednostima. Uvek smo spremni da podržimo hrabre i odvažne koji eksperimentišu i osluškuju potrebe javnosti.“

Festival su tradicionalno podržali Sekretarijat za kulturu Grada Beograda i Ministarstvo kulture Republike Srbije, kao i Delegacija Evropske unije u Srbiji, Gete Institut, Ambasada Savezne Republike Nemačke i Ambasada Grčke. Partner i prijatelj Bitefa je i New Moment New Ideas Company, kreativna agencija festivala. Partneri festivala ove godine su Generali osiguranje Srbija, Erste Bank a.d. Novi Sad, kao i prijatelji festivala Coca-Cola Hellenic Srbija, 1664 Blanc i Somersby, Rajićeva Shopping Center, Alma Quattro, Info media group, Acibadem Bel medic, program „Svaka limenka se računa“, Ekostar pak, Vulkan izdavaštvo, kao i Halo Creative tim.

Sve informacije kako o glavnom, tako i o pratećim programima festivala, mogu se pronaći na zvaničnom sajtu festivala, kao i putem društvenih mreža fejsbuk i instagram.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.