Udruženje ekonomskih propagandista Srbije (UEPS) tradicionalno je organizovalo takmičenje za najbolje advertajzing projekte u 2020. godini. Kao i prethodne dve godine, brend Booster  je osvojio srebro u kategoriji Ambalaža proizvoda i industrijski dizajn, dok je najsjajnije zlatno odličje osvojio u kategoriji Kreiranje identiteta! Booster i agencija Ovation BBDO su i treću godinu zaredom osvajači najviših odličja!

Ova prestižna priznanja zvanična su potvrda da Booster limenke prate nove najnovije tržišne standarde u dizajnu ambalaže. Ovogodišnji dizajn pet različitih Booster ukusa dodatno je modernizovao izgled brenda i ispratio njegov razvoj. Uz redovne aktivnosti na polju gejminga i muzike, gde je Booster nužan izvor energije svojih potrošača, nagrađeni dizajn dalje podiže energiju brenda, ali i lestvicu u kategoriji energetskih pića.

MORE ENERGY.MORE FUN.

Tagovi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.