Novi gradonačelnik Banjaluke Draško Stanivuković saopštio je da je doneo odluku da se sve objave na digitalnim kanalima komunikacije Grada na društvenim mrežama pišu ćirilicom, što, kako je naveo, do sada nije bio slučaj.

„Kao gradonačelnik donio sam još jednu Naredbu koja se tiče naše ćirilice, a to je da od danas, svi zvanični digitalni kanali komunikacije Grada na društvenim mrežama objave pišu našim pismom, što do sada nije bio slučaj“, poručio je Stanivuković na Fejsbuku.

On je dodao da će biti doneto još strategija i odluka koje će ići u tom pravcu.

“Moje opredeljenje kao gradonačelnika Banjaluke biće čitava strategija i pravac koji ćemo definisati, a sve sa ciljem očuvanja ćirilice i rada na jednom važnom projektu, da što više javnih ustanova ili preduzeća neguju naše pismo, a svoj autoritet kao gradonačelnik iskoristiću da na natpisima pored imena javnih preduzeća koja su sada na latinici, bude istaknuta i ćirilična verzija“, rekao je gradonačelnik, prenosi RTS.

Stanivuković je poklonio drvenu azbučnu ploču predsedniku humanitarnog udruženja „Baštionik“ Predragu Adamoviću, kao simbol velike želje da se u što većoj meri očuva ćirilica, preneo je banjalučki BL portal.

Tim povodom je naglasio da će Grad Banjaluka imati veliku širinu kada je u pitanju saradnja kako s humanitarnim udruženjem „Baštionik“, tako i sahumanitarnim organizacijama Crveni krst, Karitas i Merhamet.

„Ja ću kao gradonačelnik nalaziti načina da pomažemo svim za Banjaluku važnim organizacijama i udruženjima. Pre par dana smo, u razgovoru s biskupom Komaricom, dogovorili mnoge važne projekte koje će Grad i Biskupija zajedno sa organizacijom Karitas realizovati u narednom periodu“, rekao je Stanivuković.

Gradonačelnik Banjaluke Draško Stanivuković doneo je juče odluku da će Gradska uprava biti prva javna ustanova koja će na zvaničnoj veb-stranici objaviti imena i prezimena svih zaposlenih i uvid u njihove diplome, a pre toga  naložio da se svi ključevi od preko 50 službenih automobila vrate u prostorije Kabineta gradonačelnika.

PRETPLATI SE NA NEDELJNIK

AKCIJA: Dvogodišnja pretplata na štampano izdanje.

din.26.000 11.999

Šestomesečna pretplata na digitalno izdanje Nedeljnika.

din. 6.058 3.999

Jednogodišnja pretplata na digitalno izdanje Nedeljnika.

din. 12.116 7.500

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.