“Baka Prase vređa decu koja ga vole. I političari svakodnevno vređaju svoj narod koji ih sve više voli…”: Srdan Golubović u novom Nedeljniku

0
Profimedia

Uoči proteklog vikenda, u petak uveče, film „Otac“ je otvorio ovogodišnji Fest. I dug aplauz u Sava centru i berlinske nagrade pokazali su da je sudbina čoveka koji kao pojedinac ustaje protiv svih da bi povratio svoju decu univerzalna tema. To je vestern naše tranzicije koja će očigledno još dugo davati inspiraciju za ovakve teme.

Korejski film “Parazit” je dobio Oskara već je opet doveo socijalnu tematiku u film. Da li je reč o trendu?

“Pa i film „Džoker“ ima to u sebi na jedan potpuno drugačiji način. Očigledno je da na globalnom nivou, a potpuno iz različitih pozicija postoji problem priča o odbačenosti običnog čoveka od društva. Sada je jasno da je to globalna stvar. Bez obzira na to da li je u Koreji ili je u Americi. Da li je u pitanju film ‘Parazit’ ili ‘Džoker’, stvar se svodi na isto. To su otpadnici od društva. I u mom filmu ‘Otac’ u centru je odbačen čovek, on je čak čovek ispod margine”, kaže reditelj Srdan Golubović u intervjuu za Nedeljnik.

On je govorio i o fenomenu Bake Praseta, mladog jutjubera čija popularnost među mladima je ogromna.

“Moj sin ima osam godina i ja to moram da slušam ponekad. Ali svaki fenomen koji se pojavi je proizvod vremena u kojem nastaje. Mislim da je logična stvar za ovu zemlju da postoji i da je velika zvezda neki Baka Prase”, kaže Golubović.

“On, Baka Prase je fenomen jer imaš njega koji vređa i maltretira decu kojoj se obraća a ima neviđenu popularnost među istom tom decom. To ima veze i sa politikom. Pa i današnji političari svakodnevno vređaju svoj narod, a taj isti narod ih sve više voli. Svaki dan govore da je narod lenj, ovakav ili onakav, a ljudi im trče u zagrljaj. Danas su na ceni u celom svetu politički lideri kojih se ljudi plaše. I to je fenomen ovog vremena…”, rekao je Srdan Golubović.

Ceo tekst intervjua sa Srdanom Golubovićem pročitajte u novom Nedeljniku koji je na kioscika od četvrtka 5. marta

Digitalno izdanje dostupno je na Novinarnici