Argeta je od 2018. godine broj 1 pašteta u Evropi, prema zvaničnom Nielsen istraživanju. Koja su glavna tržišta Argete i kako biste objasnili uspeh brenda u Evropi i regiji?

Argeta je od 2018. br. 1 mesna pašteta, a od prošle godine i riblja, pa tako možemo od ove godine pouzdano da tvrdimo da smo br. 1 pašteta u Evropi. Najveći doprinos tome daju tržišta domaćeg regiona, a u poslednjih desetak godina beležimo visok rast u Austriji i Švajcarskoj, gde Argeta ima već preko 30% tržišnog udela, a koji u poslednjih nekoliko godina značajno raste i u Nemačkoj, Švedskoj i Rusiji. Taj uspeh je rezultat dugogodišnjeg vrednog rada i razvoja na svim područjima te proučavanja potrošača i prilagođavanja njegovim zahtevima i očekivanjima.

Koliko su se promenili zahtevi potrošača kada su u pitanju delikatesni namazi – šta im je najvažnije prilikom odabira brenda, i koji su ukusi Argete najtraženiji?

Foto promo

Današnji potrošač je jako iskusan, informisan i zahtevan, te traži kvalitet, ugođaj i praktičnost, i za to je spreman da plati razumnu cenu. Traže se proizvodi bez ikakvih aditiva, što prirodniji, od lokalnih sastojaka, zanimljivi novi ukusi i pakovanja, a sve važniju ulogu ima i održivost. Slobodno možemo reći da tu Argeta svojim kvalitetom podiže celu kategoriju delikatesnih namaza. Naša je Kokošija širom sveta najbolja, najtraženija i najprodavanija, sledi joj neodoljiva Tuna, te Kokošija Pikant s čili paprikom. Posle njih su već lokalni ukusi, jer se godinama trudimo da se približimo ukusu naših potrošača, pa lansiramo jedinstvene ukuse u pojedinačnim zemljama, kao na primer Kosjerićka pastrmka koju smo lansirali ove godine samo u Srbiji i napravljena je u potpunosti od srpskih pastrmki iz Kosjerića.

Argeta Junior, pašteta za najmlađe, omiljeni je brend dece širom Evrope, koji je pokrenut pre gotovo dve decenije i prve paštete sa ukusom kečapa. Kako je nastala i razvila se ideja o Junioru i koliko je ovaj segment važan za kompaniju?

Argeta Junior je bila moja vizija budućnosti Argete, jer ako želiš dugoročno opstati na tržištu moraš da se pobrineš za nove i mlade potrošače, i nažalost – ili na sreću – to većina brendova još ne prepoznaje, pa je samim tim ponuda delikatesnih namaza za decu jako skromna i mala, što je nezamislivo kad pomislite kojom brzinom danas živimo i koliko malo vremena imamo za pripremu klasičnih obroka.

Junior segment raste iz godine u godinu i predstavlja već trećinu naše prodaje a sa samo četiri proizvoda. Mi Argetu Junior stalno držimo kao najinovativniji segment koji u naš brend uvodi sve novitete, sva unapređenja recepture i proizvoda, i ona se najpre realizuju na Argeti Junior jer su deca najbitnija i njima posvećujemo posebnu pažnju. Tako smo ove godine najpre na Junior asortimanu poboljšali nutritivni profil sa smanjenjem masti i soli ali ujedno smo zadržali odličan ukus koji deca, posebno u Srbiji, obožavaju. Samo na Argeti Junior imamo jedinstven proizvod Junior Koko Krem koji je napravljen od kokošjih prsa i pavlake, te je blagog i kremastog ukusa koji ne možete pronaći ni kod jednog drugog brenda, pa mu nema ravnog čak ni na Argeti, on je u potpunosti jedinstven.

Jedan od razloga zbog kog je Argeta Junior omiljena među decom je i zbog toga što spaja korisno sa prijatnim, učenje sa zabavom kroz projekat Junior avanture. Koji su glavni zadaci ovog projekta?

Mi smo se davno odlučili za odgovorno rukovođenje brendom, pa je ta odgovornost prema potrošačima, društvu i okolini glavni stub našeg programa za održiv razvoj, koji smo ove godine objavili. Ta odgovornost nas je i vodila do odluke da sa Argetom Junior pružimo deci mnogo više od podmirenja gladi sa kvalitetnom namirnicom – to je učenje na zabavan način. Deca treba da uče o svetu, sebi i svemu oko sebe, ali kako su kao deca uvek zaigrana i vole zabavu i igru, mislimo da ih je najbolje i najprirodnije i učiti kroz igru. To potvrđuju i razvojni psiholozi s kojima sarađujemo na projektu, tj. platformi Junior avanture, sigurnom e-kutku, gde se deca mogu zabaviti igricama, zadacima, čitanjem ili slušanjem priča prilagođenih njihovom uzrastu.

Svake godine u oktobru na našoj platformi osvanu nove priče, novi zadaci i nove igrice, ove godine u saradnji sa piscima iz celog regiona. Naša platforma programirana je da decu opominje koliko su vremena proveli na njoj te da je vreme za druge aktivnosti i igru bez ekrana.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.