U impresivnom ambijentu beogradske Ložionice održan je jedinstven događaj koji je okupio predstavnike medija, umetnike, dizajnere i kreativce iz različitih oblasti. Povod je bila premijera limitirane serije IQOS uređaja nastalih u saradnji sa renomiranim italijanskim brendom Seletti, poznatim po svom nekonvencionalnom pristupu dizajnu.

Pod sloganom „Više od prvog utiska“, predstavljeni uređaji donose novu dimenziju korisničkog iskustva, kombinujući inovativnu tehnologiju sa prepoznatljivim umetničkim potpisom Stefana Selettija. Ova saradnja simbolizuje transformaciju svakodnevnog u nešto neočekivano, smelo i drugačije – upravo ono po čemu je Seletti poznat na svetskoj dizajn sceni.

IQOSDirect Media/WARP/Jelena Ivanović

Događaj je okupio brojne predstavnike medija, umetnike, dizajnere i odabrane korisnike, koji su imali priliku da među prvima vide i dožive ovu jedinstvenu kolekciju. Poseban segment događaja bila je izložba pažljivo odabranih umetničkih dela iz Seletti kolekcije, koja je dodatno osvetlila duh saradnje i filozofiju brenda.

U okviru večeri, zvanično je objavljeno ime punoletnog IQOS korisnika koji će otputovati u Milano, gde će prisustvovati globalnom događaju brenda Sensorium Worlds.

*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.

Tagovi

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.