Zona komfora prija, ali izlazak iz nje pokazuje hrabrost, potvrđuje želju da se napreduje i da se napravi iskorak iz nečega što je do sada bilo tradicionalno, u nešto što se, u 21. veku, podrazumeva – a to je digitalizacija. Procesi su ti koji menjaju, transformišu i modernizuju poslovanje.
To otvara prostor da se pruži brža, transparentnija i još pouzdanija usluga klijentima, a upravo to je pravac kojim je započeta i transformacija poslovanja British Motorsa.
„Naša transformacija utemeljena je na primeni ESG principa OMR Grupe, što se ogleda kroz najsavremenija rešenja za zaštitu i sigurnost zaposlenih, ali i kroz podizanje standarda u našim salonima na nivo vodećih evropskih centara. Ključni deo ove priče je i ulaganje u ljude, jer kroz programe za mlade talente i kontinuirane obuke po JLR standardima gradimo tim koji će oblikovati budućnost automotivne industrije“, istakao je Dejan Stupar, izvršni direktor Automotive Divizije OMR grupe i generalni direktor British Motorsa.

Dejan Stupar, izvršni direktor Automotive Divizije OMR grupe i generalni direktor British Motorsa
…
Stupar naglašava da je vrhunac ovakvog pristupa i učešće kompanije u razvoju One Mobility platforme, jedinstvenog digitalnog ekosistema koji klijentu nudi sve – od odabira vozila do servisa – na jednom mestu, stavljajući ga u apsolutni centar naše pažnje.
„Kao jedan od strateških nosilaca projekta unutar OMR Grupe, British Motors aktivno učestvuje u razvoju One Mobility platforme. Reč je o jedinstvenoj digitalnoj platformi mobilnosti kroz koju ćemo klijentima ponuditi potpuno objedinjeno rešenje – od kupovine vozila i lizinga do osiguranja i servisa, na jednostavan i digitalan način. Već sada, kroz ovu platformu, klijenti British Motorsa mogu da odaberu vozilo, konfigurišu dodatne pakete i digitalno zaključe ugovor o najmu u roku od samo 24 sata, što podiže standarde efikasnosti u regionu.
„Naša ulaganja su strateška i dugoročna. Jedan od najkonkretnijih pokazatelja naše posvećenosti je i strateško ulaganje OMR Grupe u implementaciju naprednog CRM (Customer Relationship Management) sistema, čija vrednost prelazi milion evra. Ovo je investicija na nivou celog holdinga, čiji je cilj da kroz jedinstven i centralizovan sistem upravljanja odnosima sa klijentima unapredi efikasnost i personalizuje svaki kontakt, postavljajući temelj za superiorno korisničko iskustvo u svim kompanijama Grupe.“
Promene koje su sada postale svakodnevica British Motorsa, koji je ovlašćeni prodavac i serviser za Land Rover vozila, kao i ovlašćeni serviser za Jaguar vozila kompanije, treba da donesu rezultate.
„Očekujemo da će nas ove promene učiniti još agilnijim, konkurentnijim i još više orijentisanim na potrebe klijenata, a krajni cilj kojem težimo je da povećamo produktivnost, podignemo dodatno kvalitet usluge i imamo još zadovoljnije kupce. To nas dovodi i do održivog rasta i jačanja pozicije British Motorsa i OMR Grupe na tržištu.“
Transformacija poslovanja ogleda se i u promeni pristupa – od pasivnog posmatrača u aktivnog učesnika koji oblikuje tržište.
„Kontinuirano analiziramo trendove u Srbiji, regionu i Evropi. Sprovodimo proaktivnu strategiju koja se najbolje vidi i u činjenici da smo postali ekskluzivni distributer za Zapadni Balkan za brend Changan. Ovim korakom ne samo što diversifikujemo ponudu već i demonstriramo sposobnost da prepoznamo i isporučimo globalne trendove domaćim vozačima.“
Izazova koje nameće tržište uvek ima.
„Složenost lanaca snabdevanja i promene navika potrošača možemo da posmatramo kao izazov, a možda čak i više kao podsticaj za inovacije. Naš odgovor je jasan: kombinacija vrhunske, personalizovane usluge koja određuje luxury segment i snage digitalnih tehnologija. Fokusiranjem na dugoročne odnose i investiranjem u naš tim, gradimo održivo poslovanje koje će uspešno da navigira sadašnjim i budućim izazovima.“
Investicije se nastavljaju
Ponosni smo na rad na velikim infrastrukturnim projektima, poput novog salona u Podgorici čija je izgradnja u toku, sa investicijom od oko 2,5 miliona evra, kao i na izgradnju objekta u Novom Sadu čija se vrednost procenjuje na više od 3,5 miliona evra, što potvrđuje našu dugoročnu viziju i opredeljenje za region.






