JYSKov promet je u finansijskoj godini 2022/2023 porastao za 6.3 odsto i dostigao 38.5 milijardi danskih kruna, odnosno 5.2 milijardi evra, postignuvši novi rekord

Uprkos brojnim globalnim izazovima poput inflacije i rasta troškova, kompanija JYSK je u poslovnoj godini 2022/23, koja je završena krajem avgusta, ponovo ostvarila odličan rezultat i promet od 38,5 milijardi danskih kruna, što je ekvivalentno 5,2 milijardi evra.

Tokom 2022. godine JYSK je imao čak 1,2 miliona novih kupaca, koji su kupovali u više od 3.330 prodavnica u 48 zemalja širom sveta.

Novi predsednik i izvršni direktor JYSKa, Rami Jensen, iskazao je zadovoljstvo postignutim rezultatima.

„Izuzetno sam ponosan na naporan rad i trud naših zaposlenih, ali i na ostvareni promet koji danas predstavljamo. Globalno maloprodajno tržište je i dalje pod velikim pritiskom, a poverenje kupaca i njihova kupovna moć su niski. Ipak, JYSK je poznat po svojim kvalitetnim proizvodima, ali i konkurentnim cenama, što se svakako odrazilo na naše rezultate i činjenicu da kupci biraju upravo naše prodavnice.“, naglasio je Rami Jensen, predsednik i izvršni direktor JYSKa.

Rast prometa za 6,3% na 38,5 milijardi danskih kruna (5,2 milijarde evra)1,2 miliona novih kupacaOtvaranje ukupno 135 novih JYSK prodavnica širom EvropeOtvaranje prve dve prodavnice u Turskoj619 aktivnosti u postojećim prodavnicama

Uprkos uticaju spoljašnjih faktora koji su uzrokovali brojne izazove na globalnom maloprodajnom tržištu, JYSK je nastavio da sledi svoje planove ekspanzije.

U maju 2023. godine JYSK je otvorio svoje prve dve prodavnice u Turskoj i time započeo poslovanje na novom tržištu. Generalno stanje na globalnom tržištu nije usporilo kompaniju, pa je u poslovnoj godini 2022/23 otvorila ukupno 135 prodavnica, koliko i prethodne godine. Kompanija je nastavila da primenjuje najnoviji koncept radnje 3.0, te je u prethodnoj poslovnoj godini preuredila, proširila ili preselila čak 619 prodavnica.

„Rast je u našem DNK, a naši rezultati, ekspanzije i aktivnosti u prodavnicama u finansijskoj godini iza nas, to jasno i pokazuju. Prethodne godine smo ostvarili važan cilj sa više od dve trećine naših prodavnica uređenih po najnovijem 3.0 skandinavskom konceptu, pa tako i u godinama koje nam predstoje planiramo da nastavimo sa našom strategijom razvoja“, istakao je Rami Jensen.

JYSK je takođe uložio u IT rešenja sa Unified Commerce sistemom kako bi svojim kupcima osigurao najbolje iskustvo kupovine. Sistem je implementiran u 112 danskih prodavnica, a trenutno su u toku pripreme za ekspanziju u Španiji, Portugalu i Francuskoj, nakon čega će uslediti implementacije na ostalim tržištima.

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.